Subscribe RSS


بگذار به تو بگویم ای مادر نازنین که اگر اینها صدای مجید تو را تاب نمی آورند، که اینها حقیقت را تاب نمی آورند،حقیقتی که آتش بر خرمن خرافه و ریا آنها میزند.اینها مردم آگاه به پاخاسته را تاب نمی آورند،مردمی که دیگر حاضر نیستند بسان رمه ای تلقی شوند که اجازه هیچ ندارند غیر از بیعت با کسی که حتی قبولش ندارند.اینان جوانان دلیر ایران زمین را تاب نمی آورند،همان جوانانی که تن تردشان، در زیر باتوم و دشنه خونین آنها ساز مخالف نواخت.اینها غزلخوان ندای آزادی را تاب نمی آورند.

بگذار تا آیینه ای برابرشان بگذارم تا شاید... شاید، که اندوه عظیم ما را با چشمان تنگ و کرکس گونه خود نظاره کردند و معجزه ای شد تا وجدانهای گم گشته شان باز پیدا شد و چه بسا که از بار سیه کاریشان بکاهند!بگذار تا همه فریاد بزنیم فریاد یک مادر خسته دل را که برای یک لحظه آرامش فرزند خویش،هزار ناز و نیاز از این سیه چردگان گیتی میخرد.تا برای حفظ سلامت میوه شیرین زندگیش، رضا به بند عمومی میدهد.وه که چه ظلمی تنیده شده بر این مدار ناعدالت خانه ما!آنگاه که سرمستان قدرت و ثروت میکاوند کوچه پس کوچه های ذهن ما را بسان دهه ۶۰ و با قانون نانوشته تفتیش عقاید،میکشند هر آنان که کرنش ننمایند در پیشگاه مفلوکشان.

7 comments to “آیا قوه قضائیه و در راس آن جناب خامنه ای عدالتی دارند تا به مادران ایرانی هم نظری کنند؟”

  1. به امید ازادی اسیران دربند سیدعلی خامنه ای قاتل ندا
    ونابودی ظا لمان دستگاه جبار دادکشی ح.ا.

  1. چقدر زیبا نوشتی صدف جان...مطمئن باش اگر هم آینه در برابرشون بگیریم آینه از زشتی کارهاشون و از شرم میشکنه

  1. احستنت به قلم زیبای یک بانوی فرهیخته ایرانی
    قلمتون مستدام

  1. مثل روز برای من روشن است که این خامنه ای ابله وقتی دشنه مردم رادر چند قدمی خود دید صدای مردم را خواهد شنید که خیلی دیر است.

  1. سلام . متاسفانه مدیریت سایت دنباله بدست سربازان بدنام امام زمان افتاده و هر از گاهی سایت را فعال میکنند و سایتهای وابسته به اطلاعات را معرفی میکنند و یا با کاربران سایت گفتگو میکنند و اطلاعات جمع آوری میکنند.
    حتی یکی از موزدوران رژیم با من بحث میکرد و موزیانه تلاش میکرد بفهمه من از کدام کشور هستم و یا آیا مدیران دنباله را میشناسم یا نه!
    لطفا مبارزان را در فضای اینترنت از نقشه رژیم آگاه کنید.

  1. آخوند ها سعی دارند با شایعه پراکنی مبنی بر تفرقه انداختن میان ترک و فارس و این قبیل نگذارند آذربایجان بطور کامل و تمام عیار بر ضد رژیم آخوندی به خیابانها بریزند و در این میان یک عده جوان کم تجربه و کم سن و سال هم حرفهای آخوند ها را تکرار میکنند . تمنا دارم که در این مورد اطلاع رسانی کنید تا مردم بدانند که این صحبتها حرفهای آخوند هاست طبق ضرب المثل معروف : تفرقه باندازو حکومت کن. اگر بابک بیست و دو سال با عربهای کثیف مثل این آخوند ها جنگید برای جدایی آذربایجان نبود و یا ستار خان و سایر آزادی خواهان ایران با رژیم قاجار و محمد علی میرزا میارزه کردند برای جدایی آذربایجان نبود. آذربایجان و کردستان و لرستان و .... به تنهایی وجود خارجی ندارند همه ما ایرانی هستیم و همه ایران مال همه ماست که الآن دست یک عده آخوند کثیف و ک... و قاتل تسخیر شده و همه ما باید سعی کنیم که این بیگانگان را از سر زمین خود بیرون کنیم به نظر من در نهایت وظیفه همه ماست که هر کدام یک آخوند را تکه تکه کنیم. امیدوارم که کار به آنجا نکشد ولی با کارهایی که این خامنه و آخوندهای دور و برش میکنند نهایتآ راهی غیر از این پیش پای ما نخواهد ماند. درود بر شما درود بر تمام مردم آزادی خواه ایران و مرگ بر آخوند ک .. ک... ج... ق.....

  1. سبز افشا گر Jun 12, 2010, 7:45:00 AM
    This comment has been removed by a blog administrator.