Subscribe RSS

مدتی است که  ایران شاهد رخدادهای بسیار ناگواری است.از تقلب در انتخابات گرفته تا ترور اساتید روشنفکر دانشگاه همچون دکتر معتمدی و شهید کردن دکتر علیمحمدی در دی ماه سال گذشته و همچنین اخراج و بازنشته کردن اجباری آنها.
ما شاهد کشته شدن جوانان این مرز و بوم در خیابانها و بازداشتگاهها بوده ایم.شاهد اعدامهای نا عادلانه، که جرم متهم آن تنها به دست داشتن یک تکه سنگ بوده است.شاهد تجاوز به دختران پاک و معصوم و سوزانده شدنشان بوده ایم.
کشور در لحظات بحرانی و سرنوشت سازی بسر میبرد.رد پاهائی از گسترش نفوذ انجمن حجتیه به چشم میخورد.سیاستهای اقتصادی کشور شاهد بی برنامگی و لجام گسیختگی بی سابقه ای میباشد که تاثیرات سوء آن متوجه تک تک ایرانیان در داخل کشور است.
نباید ساکت بود و فرصتهای طلائی را از دست داد.نباید به حرامیان و نامحرمان این آب و خاک اجازه نفس کشیدن داد.نباید به آنها این امید واهی را داد که مردم دلسرد شده اند و به کنج خانه هایشان خزیده اند.
فردا 15 اردیبهشت ؛ زمان برپائی نمایشگاه بین المللی کتاب است.سکوت ما باعث فربه شدن حرامیان میشود.سکوت ما باعث میشود تا در آینده ای نه چندان دور، حتی در کنج خانه هایمان هم تفتیش عقاید شویم.سکوت ما باعث میشود تا کشور عزیزمان ایران، در عرصه بین المللی از کمترین وجه مثبتی برخوردار باشد.

بیاییم در نمایشگاه کتاب با حضور پرشمار خود، بار دیگر اعتراض و نارضایتی خود را از وضع موجود به گوش حاکمیت برسانیم.بیاییم تا بار دیگر؛ همه در کنار هم و دست در دست هم بگوییم ما بیشماریم. 

ای ایرانی سکوت ما خیانت است به کشورمان و به فرزندانمان

3 comments to “در نمایشگاه کتاب فریادهای خود را بر سر حرامیان تاریخ فرود می آوریم”

  1. من میرم نمایشگاه
    گوش شیطون کر.اگه اتفاقی دوباره برام نیوفتاد!

  1. برای همه ی هوطنانم آرزوی پیروزی دارم.
    اندکی صبر سحر نزدیک است

  1. چطور ميشه زندانيهامون رو به ياد بياريم كه اكنون تو چه حالين و ساكت بشينيم. چطور مي تونيم رو وجدان له شدمون از اون همه جنايت كه جلوي چشمامون رخ داد سر پوش بگذاريم و ساكت بنشينيم.
    هيهات منا الذله