Subscribe RSS

دادستان عمومي و انقلاب تهران در مصاحبه خود با هفته نامه پنجره گفت: شبهه و ترديدي در رابطه با مجرميت و محارب بودن پنج شهروند کرد وجود ندارد و احكام دادگاه به درستي صادر شده است.
اما آقای دولت آبادی ذکر نکردند که چرا دادگاهها علنی و با حضور هیئت منصفه برگزار نگردیده است و حتی احکام، بدون اطلاع وکلای مدافع و خانوادههایشان اجرا شد!

وي همچنین تاكيد كرد: سير محاكمه از تاريخ ۲۸/۵/۱۳۸۵ آغاز و در ۱۰/۱۲/۱۳۸۷ به پايان ‎رسید و تاريخ اجراي حكم در سال ۱۳۸۹ صورت گرفته، يعني فرايند رسيدگي به اتهامات نامبردگان چهار سال طول كشيده است.
اما آقای دولت آبادی خود نیز میداند که طول مدت زمان دادرسی دلیلی بر آن نمیشود که به وکلای مدافع متهمین، زمان مکفی برای طرح دفاعیاتشان در دادگاه داده شده است.

این در حالی است که وکیل مدافع مرحوم فرزاد کمانگر صراحتا" اعلام کرد که پرونده این مرحوم در کشوی میز آقای مرتضوی بوده و دادستان وقت آن زمان مانع از ارسال پرونده به دیوان عالی کشور شده بود.
همچنین آقای دولت آبادی، اتهام خانم شیرین علم‌ هولی را «بمبگذاری در پارکینگ قرارگاه سپاه در غرب تهران و انفجار آن در ششم خرداد ۸۷» عنوان کرده است.
حال آن که خانم شیرین علم هولی پیشتر با انتشار دو نامه، ضمن رد اتهامات گفته بود که طی ۲۵ روز نخست دوره بازداشتش در مکانی نامعلوم، شدیدترین شکنجه‌های جسمی و روانی را تحمل کرده است.

دادستان تهران در ارتباط با مهدی اسلامیان، یکی دیگر از اعدام شدگان در روز نوزدهم اردیبهشت معتقد است: مهسن اسلامیان، برادر مهدی اسلامیان به قصد انجام عمليات انفجاري به تهران آمده و مهدي اسلاميان در تمام اين مراحل با اطلاع از قصد برادرش با وي همكاري داشته است.

ایشان در تناقض گویی خود بدلیل آنکه دروغ میگوید فراموش میکند که انفجار در شیراز رخ داده و نه در تهران!

دادستان عمومي و انقلاب تهران معتقد است وقتي حكمي قطعي مي‎شود، كسي حق ندارد دستگاه قضايي را متهم كند.در ادامه ذکر کردند که بهتر است كه اين مدعيان خط امام از اصولي كه مدعي هستند، پيروي كنند؛ مخصوصاً حمايت از اين نظام كه براساس اسلام و قرآن بنا شده است.
سوالی که به ذهن هر فردی میرسد این است که ایشان بر چه اساس و ضابطه ای اینگونه حقی را برای یک قوه قضائیه فاسد قائل میشود؟مگر احکام قضات وحی منزل کتاب قرآن است؟

دولت آبادی در جائی از سخنان خود اشاره کرد كه در هيچ نظام حقوقي، حتي نظام‌هاي ليبرال، به گروه‌هاي مسلح عليه حكومت، اجازه اقدام براي براندازي داده نمي‌شود. آن‌چه استثنا شده، جنبش‌هاي آزاديبخش در سرزمين‌هاي اشغالي است!

اما اکثر قریب به اتفاق مردم ایران معتقد هستند که این رژیم اسلامی با دروغ و تزویر بر مسند قدرت تکیه زده و نمونه بارز یک حکومت غاصب و اشغالگر است.حال باید پرسید تکلیف مردم ایران با این رژیم غاصب چیست؟رژیمی که با گذشت قریب به یک سال از جنایات کهریزک، از طرح موضوع و روشن شدن اذهان عمومی طفره میرود و عاملین و بانیان این جنایت هولناک، همچون آقای مرتضوی همچنان آزاد هستند.

Category: | 5 Comments

5 comments to “جناب دادستان، چرا بابت یک بیانیه تهدیدات خود را آغاز کرده اید ولی درباره جنایات کهریزک صدایتان درنمیاید؟”

  1. به این سایت بروید و از خجالت اینها در بیایید تا بفهمن هیچ گهی نمی تونن بخورند: (با توجه به تهدیدات دولت آبادی نسبت به میر حسین موسوی)
    http://www.dadiran.ir/tabid/75/Default.aspx

  1. سلام دوست عزیز ممکنه یه لطفی بهم بکنی؟

    امکانش هست که دعوتنامه بالاترین رو برام بسندی

    به خدا انقدر دیگه ایمیل و کامنت گذاشتم دیگه خسته شدم

    اگه امکانش هست برام بفرست

    ممنون میشم فعلا بای
    اینم ایمیلم
    bache_poro1919@yahoo.com

  1. تکلیف مردم ایران با این رژیم غاصب چیست؟رژیمی
    ----------------
    تکلیف روشنه حذف کامل جمهوری اسلامی چه اصلاح طلبش چه اصولگرایش
    چیزی که مردم البته دنبالش نیستند همینه

  1. تا وقتی که برای کاربری که شهادت ندا را انکار میکنه و در خدمت جمهوری اسلامی است فله ای درفضای مجازی دنباله + می دهند تا ناراحت نشود تک صدایی به وجود نیایید در جامعه واقعی که جای خود دارد

  1. داریوش جان بزار اون خوش باشه...ما باید به وظیفه خودمون که اطلاع رسانی میباشد در جامعه ادامه بدهیم
    صدف عزیز خیلی شیوا و زیبا نوشتی مثل همیشه