Subscribe RSS

حکومتی که مشروعیت خود را بسان حباب لرزانی بر جریان آب خروشان ملت در قمار انتخابات کودتائی به تاراج گذارد و باخت ؛ کارش به جایی میرسد که حتی از اجساد بیجان مخالفین خود واهمه داشته و آنها را بسان معزل و مقوله ای بسیار حساس برای امنیت ملی خود میپندارد ؛ که حتی برای تحویل دادنشان ؛ دست به دامان شورای امنیت ملی میگردد تا عده ای در اتاقهای مخوف جمع شده و عقلهای! خود را سر هم بگذارند و به این نتیجه برسند که باید با اجساد آزادیخواهان و فعالین سیاسی چه کنند؟
این مسئله تازه ای نیست.در سال گذشته نیز پس از اعتراضات ملی در برابر تقلب انتخاباتی ؛ مردم فهیم ایران یکبار دیگر این تجربه تلخ را از سر گذرانده بودند که به چه صورت دلخراشی پیکر عزیزان از دست رفته خود را قطره چکانی تحویل گرفتند.پیکر همان عزیزانی که بسان غنچه های نوشکفته ای که هنوز رنگ بهار را با چشم دل ندیده ، باید رخت زمستان و نغمه کوچ سر دهند.
مادرانی که فرزندان خود را با هزار امید و آرزو در دامان خود پرورش میدهند تا در سالهای کهولت شاهد بالندگی آنها باشند، باید رخت عزای آنها را به تن کنند.
اما داستان به همین جا ختم نشده.حتی خانواده های این جان باختگان کورد را دستگیر کرده اند ؛ تنها به این دلیل که پیکر فرزندانشان را طلب میکنند!
کار کشوری که در ۲۵۰۰ سال قبل منشور حقوق بشر به دنیا فرستاده، تا بدانجا وخیم است که کمترین حق انسانی یک پدر و مادر را که تحویل گرفتن پیکر فرزندش میباشد را از آنها دریغ میکنند.
فردا پنجمین روز است که از اعدام پنج انسان بیگناه که به قول صریح وکلایشان بیگناه هستند میگذرد، اما حاکمیت از تحویل اجساد سر باز میزند.

Category: | 3 Comments

3 comments to “حکومتی که اجساد را توقیف میکند و پیکر بیجان مخالفینش را هراس بزرگی برای خود میداند”

  1. این حکومت همیشه از اجساد قربانیان می ترسیده و این اعمال ناپسند سابقه ی دیرینه دارد.درود به هموطنان شجاع و آزادیخواه کرد که همیشه در امر آزادیخواهی پیشتاز بوده اند با وجود هزینه های فراوانی که پرداخته اند.واقعن باید از این دوستان درس شجاعت گرفت.

  1. توی کردستان هر روز مردم همبسته تر و منسجمتر از قبل میشن ولی توی تهران به هر کسی که میگفتم بریم نمایشگاه کتاب و مثل نمایشگاه مطبوعات تظاهرات کنیم میگن بیخیال

  1. حاکمیت یعنی علی خایه منی ک. جمهوری اسلامی یعنی علی خایه منی ک. رژیم یعنی علی خایه منی ک. این کثافت علیل و ذلیل بلایی نمانده که به سر مردم ما نیاورد. به نظر میاد که مردم ایران یواش یواش میخواهند از مغزشان استفاده کنند. آنوقت است که به حساب این علی خایه منی خواهند رسید.