Subscribe RSS


باز هم خبر از ضرب و شتم یک عزیز است.نویسنده و کارگردانی بنام نوری زاد؛ که بجز درج حقیقت، قلمش بر ناحق ننوشت.باید کاری کرد.باید پیش از فرو ریختن پرها؛ پرواز کرد. باید به اوج رسانید خشمی که وجودمان را فرا گرفته. هنوز از اعدامهای ۱۹ اردیبهشت در جهنم عذاب هستیم، که مبادا کوتاهی از ما بود، آنگاه که به دار آویختند آرش و محمدرضا را.
هنوز تن فرزاد و شیرین؛ بیقرار دیدار مادرانشان هستند.هنوز بچه های مدرسه باور ندارند سفر معلم خوبشان را.هنوز صدای فرزاد در کلاس طنین خوش مینوازد.
باید کاری کرد. باید ثابت کرد که بعد از سی سال عادت نکرده ایم به این جنایت و به این زورگوییها و زور شنیدنها.هنوز عادت نکرده ایم به شنیدن خبر زندان و اعدام پدر و برادر خویش؛ به خبر تجاوز به خواهر و دوست خویش.
آنگاه که میله های زندان در خود فشرد عزیزان این وطن را ؛ قلب ما را نیز فشرد، که شکست کمر ما را آنگاه که شکستند گردن فرزاد کمانگر را.
که ما به نظاره نخواهیم ایستاد بیش از این به زندان کشیدن ودر خاک خفتن ستاره های وطن را ...
بپاخیز ای فرزند ایران؛ که وطن تو را میخواند... 

 

8 comments to “بپاخیز ای فرزند ایران؛ که وطن تو را میخواند”

  1. اگر در خردادتجمع و اعتراض ها شکل عملی به خود نگیرد حاکمیت به اعدام های بیشتری دست می زند

  1. صدف فکر میکنی شکل بگیره شاهد تجمع خواهیم بود یا چه نحولی تو این ماه نه

  1. نمیدونم داریوش عزیز...متاسفانه خود میرحسین هم نمیخواد جریان رادیکال بشه.مثل اینه که فقط باید اطلاعرسانی کنیم :D

  1. صدف جان در مورد پیام خصوصی که گذاشته بودی تو لینکدونی نتونستم پیام بذارم ولی یه ایمیل بهت زدم

  1. با تشکر از شما
    وبلاگم رو اصلاح کردم
    موفق و موید باشید
    چه گوارا

  1. برديا:
    خيلي عالي نوشتي صدف جون
    واقعا عالي بود
    يه خواهش دارم
    اينكه براي 22 و 23 خرداد اطلاع رساني كن،با همين نوشته هاي زيبات

  1. درود به شرفت. با وجود دخترانی مثل شما امکان ندارد که این حکومت ننگین به حیات خود ادامه دهد. ما باید به فعالیت خود به هر نحوی که ممکن است ادامه دهیم ولی نباید هیچوق مآیوس و دلسرد باشیم چرا ؟برای اینکه من به شخصه سبزی را نمیشناسم که عوض شده باشد ولی بر عکس کسانی را میشناسم که به سبز ها پیوسته اند پس بنا بر این رفته رفته تعداد ما زیاد و طرفداران حکومت ظلم و ستم و کثیف آخوندی کم میشود. در نتیجه این نشان از موفقیت مردم روشن و سبز ایران است. دوم اینکه اگر به فرض ٩ ماه پیش این حکومت کثیف خامنه ای ساقط میشد، یک حکومت اسلامی دیگر گریبان ما را میگرفت و به قول آقای دکتر خویی سی و یک سال دیگر تازه به اینجا میرسیدیم که الآن هستیم . بنده از صمیم قلب کار آقای مهندس موسوی و آقای کروبی را تآیید میکنم در ضمن یادم هم نرفته که این آقایان سالهای سال دسته تبر بودند که تبر(خمینی) با دست اینها (دسته تبر) یه عناوین مختلف هزاران برادران و خواهران ما را کشتند و حدود هفت ملیون مردم اکثرآ روشن ایران را آواره کشور های دنیا کردند.ما نباید خوب و بد را فراموش کنیم .درود مجدد به شما و به تمام مردم آزادی خواه ایران زمین

  1. لطفآ ایمیلتان را چک کنید.