Subscribe RSS



پس از اعلام دستگیری اعضای شبکه جاسوسی وابسته به سپاه در کویت، سایتهای دولتی همانند رجانیوز مدعی شده اند که کشور‌های عربی به خصوص قطر و کویت و عربستان به رهبران جنبش سبز کمکهای مالی! ارسال میکنند.
این خبر در حالی منتشر میشود که رسانه‌های کویتی چند روز قبل، از شناسایی و دستگیری 14 عضو یک شبکه جاسوسی وابسته به سپاه در این کشور خبر داده‌اند.این مسئله برای رژیمی که خود را ام القرای جهان اسلام و مهد دیانت و سلامت اخلاقی میداند یک فضاحت بین المللی است.
لازم به ذکر است که سایتهای حامی دولت احمدی نژاد هیچگونه سند و مدرکی دال بر اثبات ادعای خود ارائه نداده و کما فی السابق منابع گمنامی را بعنوان منابع خبری خود معرفی میکنند که این مسئله صحت و سقم ادعای آنها را زیر سوال میبرد، زیرا در خبر خود اعلام کرده اند که "منابع رسانه اي از امارات خبر مي دهند تعدادي از قاچاقچيان حرفه اي لوازم بهداشتي- آرايشي در جريان انتخابات رياست جمهوري دهم با برقراری ارتباط با حلقه نزدیک به مهدی کروبی و میرحسین موسوی كمك‌هاي مالي کلانی را به آنها ارسال نموده اند."
حال این سوال پیش می آید که "منابع رسانه ای امارات" مگر اسم ندارند؟

خبر اعلام دستگیری اعضای شبکه جاسوسی وابسته به سپاه در کویت، در حالی منتشر میشود که ماه گذشته نیز، یک شبکه‌ی پولشویی در کشورهای عرب منطقه که گفته می‌شود برای سپاه پاسداران کار می‌کرد، از سوی کشورهای بحرین و کویت کشف و افشا شده است.
این شبکه پول شویی در بحرین و کویت، زیر نظر سپاه پاسداران به هدف دور زدن تحریم های مالی علیه ایران در برخی کشورهای منطقه فعالیت می کرد.



خبر اصلی در: وب‌سایت رجا‌نیوز


Category: | 2 Comments

2 comments to “فرافکنیهای سایت رجانیوز و تلاش مذبوحانه کودتاچیان برای پاک کردن صورت مسئله”

  1. رجانیوز پیش از این هم مدعی بر مبارزه با فساد بود ،که خوش بختانه تشت رسوای رحیمی ،و خفه بودنشان در مورد دزدیهای باند محمد یزدی،علی جنتی ،ثابت کرد ،که این جماعت کلاش به جز شرو ور تا امروز کاری نکرده .

  1. کوس رسوایی شون دونه دونه داره به زمین میوفته