Subscribe RSS

با گذشت یک سال از انتخابات شبهه برانگیز ریاست جمهوری، حاکمیت برای سرکوب بیشتر مخالفین و مردم معترض به ترفندهای گوناگونی متوسل گردیده که یکی از آنها برخورد با زنان؛ تحت عنوان مبارزه با بی حجابی است.
زمانیکه جناب علم الهدی،سخنران نمازهای جمعه در مشهد بیان میکند که محال است دختر بی حجاب دلش پاک باشد!و همچنین در ادامه می افزاید که دختران بی حجاب پیاده نظامهای دشمن هستند که دشمن از طریق این افراد میخواهد جوانهای ما را از اسلام و دین جدا کند تا انقلاب از این طریق از بین برود! و معتقد است که خاکریز اول جنگ نرم دشمن در ایران بی حجابی است.بهتر دیدیم تا به یکی از علل و عوامل انزجار مردم ایران و بالاخص نسل جوان و تحصیل کرده ایران از انقلاب اسلامی و اسلام قرائت شده در چارچوب این رژیم بپردازیم.


بجاست که سری به کتاب تحریرالوسیله خمینی در باب نکاح بزنیم.

تحریرالوسیله خمینی صفحه ۲۵۸مسئله ۱۲: نزدیک با زوجه قبل از تمام شدن ۹ سال جایز نیست و اما سایر کامجویی ها مانند لمس شهوت آمیز او ودر آغوش فشردنش و ران به ران او مالیدن اشکالی ندارد و این قبیل کارها را با دختر شیرخواره هم میتوان کرد تفخیذ او حتی در شیرخوار اشکالی ندارد.







12 comments to “سرکوب بیشتر مردم تحت عنوان مبارزه با بی حجابی و نگاه ابزاری این رژیم نسبت به زنان حتی در امر سرکوب”

  1. ج.ا.کش از خود باوری زنهای ایرانی می ترسد و بیشترین فشار راهم بر زنان وارد می کنند تا رشد اجتماعی شان را کنترل کنند ولی زنان اگاهتر از اینها هستند

  1. از هر چی آخونده متنفرم بخاطر این طرزفکرشون.
    تازه اینکه گذاشتی یکی از هزاران عقدههای جنسی شونه

  1. This comment has been removed by a blog administrator.
  1. جناب غریبه که میای و کامنت ناموسی میزاری...خوب من کامنتت رو پاکش میکنم ..بجای فحش دادن حرف حساب بزن..
    چرا میگی این حرفایی رو که نوشتم دروغه؟؟یعنی کتاب خمینی "پاکتون" رو تا حالا نخوندی؟؟؟

  1. شما که فکر میکنید این سخنان تهمت به انسان پاکی مثل خمینی! میباشد پس معلوم میشود واقعا از احکام خمینی در باب دختران شیرخوار شرمنده و خجل گشته اید و با توهین و بی نزاکتی قصد در خفه کردن مخالفین خود دارید

  1. عین حقیقت بود... متاسفم

  1. درود بر شما که این حقایق را در نعرض دید عموم قرار میدهید . عایشه هفت سال داشت که پیغمبر اسلام از پدرش ابوبکر خواستگاری کرد و دختر را در اختیار گرفت . حدود دو سال با او بازی کرد و در سن نه سالگی به با این دختر نه ساله همبستر شد . در آن زمان پیغمبر پنجاه و چهار سال داشت. خمینی اگر غیر از این میگفت بر خلاف عملی بود که پیغمبر اسلام انجام داده است. همه اینها کثیف و از یک قماش هستند.

  1. درود بر شما که این حقایق را در نعرض دید عموم قرار میدهید . عایشه هفت سال داشت که پیغمبر اسلام از پدرش ابوبکر خواستگاری کرد و دختر را در اختیار گرفت . حدود دو سال با او بازی کرد و در سن نه سالگی به با این دختر نه ساله همبستر شد . در آن زمان پیغمبر پنجاه و چهار سال داشت. خمینی اگر غیر از این میگفت بر خلاف عملی بود که پیغمبر اسلام انجام داده است. همه اینها کثیف و از یک قماش هستند.

  1. پیغمبر اسلام بیش از بیست زن و صد ها کنیر در اختیار داشت و اکثر زنهایش حدود بیست ساله بودند که شرش از سر مردم کنده شد. مثلآ وقتی پیغمبر مرد عایشه هیفده سال داشت. البته عایشه تلافی بچه بازی های پیغمبر را با خوبیدن با صفوان بن معطل داد . در جاهای دیگر من نمیدانم ولی در تبریز اگر بخواهند به زنی فحش رکیک بگویند میگویند فلانی عایشه است . عایشه در تبریز بر وزن فا ... است.که عایشه بود.و زن پبعمبر هم بود. راستش را بخواهید این آخوندها ما را گرفتند و بد جوری هم گرفته اند.

  1. در اسلام زن برده ی جنسی ست متاسفانه.و هر گونه لاپوشالی کردن بی معناست.همین زنها آخونداها را به ذباله دان تاریخ خواهند فرستاد.برای همیشه.

  1. در تمام دینها بخصوص در دین اسلام که بانی آن محمد میباشد برای بقدرت رسیدن خودش به هر ترفندی دست زده است. برای روشن شدن مطلب یک نمونه ار قرآن میآورم. سوره واقعه آیه پانزده شروع میکنم: آنان در بهشت بر سریر های زربفت تکیه زنند همه روبروی یکدیگر بر آن می نشینند و پسرانی که حسن و جوانیشان ابدی است گرد آنها به خدمت میگردند با کوره ها و مشربه ها و جامهای پر از شراب ناب نه هرگز دردسری یابند و نه مستی عقل و رنج خمار کشند و میوه خوش هر چه بر گزینند و گوشت مرغان هر غذا مایل باشند و زنان سیه چشم زیبا که در لطافت چون در و لؤ لؤ مکنونند بر آنها مهیاست این پاداش اعمال آن بهشتیان است. و ...... و فرشهای پر بها با فراش و زنان زیبا که ما آنها را بیافریدیم و آنها را با کره گردانیدیم. آیه ها از پانزده تا سی و شش . یک کمی در این نوشته قرآن دقت کنید ملاحظه میکنید که جناب پیغمبر برای رسیدن به مقصود خود که همان تمتع از دختران کم سن و سال و قدرت است خدا را خانم بیار و پسر بیار هم خوانده است. از قرآن ترجمه مهدی الهی غمشه ای انتشارات پیری تما دارم آقایان جیره خوار ها قبل از فحش دادن بروند سوره واقهه را بخوانند بعد بیایند فحش بدهند.

  1. دستت درد نکنه ناشناس عزیز که این آیه رو در گذاشتی.
    این جواب دندانشکنی به خرافه پرستان موهون است
    صدف خانم از پست شما هم متشکر