Subscribe RSS


تمام جمعیت ولایت مدار که امروز در مقابل دادسراي عمومي و انقلاب تهران، خواستار  دستگيري و محاكمه موسوی و کروبی و خاتمی شده اند، همین قدر هستند!
چطور است که مردم خودجوش! و ولایت مدار هرگاه که دلشان خواست و آنروز دغدغه تهیه آذوقه زن و فرزندان خود را نداشته باشند؛ براحتی و با حمایت نیروهای جان بر کف امام زمان به خیابانها آمده و عکاسان ولایت مدار هم با احتساب ماموریت! از این دو عدد و نیم جمعیت آنقدر عکس می اندازند که بهترین عکسها همین دو عکس میشود؟!

حال اگر به معترضین اجازه تجمع دهید ما نیز ۱۵ دلیل خود را برای دستگیری و محاکمه خامنه ای و احمدی تژاد و دیگر دشمنان ملت ایران در زیر می آوریم:

1-آتش زدن و پاره کردن کلام الهی دقیقا" به همان صورت که معاویه در جنگ صفین از این حیله بهره جست.
2-کشتار و به خاک و خون کشیدن مردم بیگناه در روز عاشورا,روزی که برای اهل تشیع آنقدر مقدس است که هرگونه خونریزی دراین روز را برنمیتابند و خونریز را با یزید، قاتل حسین مقایسه می نمایند.
3-به گلوله بستن مردم از بالای مسجد، محل مقدسی که حرمتش توسط مزدوران و آدمکشان این رژیم شکسته شد.
4-تخريب و غارت اموال که اسناد و ویدئوهای آن مستند و موجود است.
5-ايجاد ناامني و ضرب و شتم تظاهرکنندگان، که مطابق نص صریح قانون اساسی؛مردم میتوانند بدون حمل اسلحه به برگزاری هر گونه تجمع و راهپیمایی اعترضی بپردازند.
6-ضربه زدن به اقتصاد كشور با ایجاد بنگاههای زودبازده! و شبکه فامیل سالاری
7-تضعيف کشور ایران از طریق تقلب در انتخابات و برکرسی نشاندن فردی که مورد تائید اکثریت مردم نمیباشد.
8-بر هم زدن آرامش محيط‌ هاي علمي و آموزشي در دانشگاه‌ها از طریق حضور لباس شخصیها و نیروهای خودسری که هویتشان برای دانشگاه شناخته شده نمیباشد.
9-ایجاد اختلال و ناامنی در تجمع ۱۶آذر که یکی از تجمعات برحق و همیشگی دانشجویان از سال ۱۳۳۲ تا به امروز میباشد و دستگیری عده ای از جمله مجید توکلی در اینروز تنها بدلیل حضور در این تجمع.
10-ضرب و شتم كودكان و زنان با ارتكاب اعمال ددمنشانه که تصاویر ویدئویی آن موجود است.
11-ريختن خون انسان‌هاي مظلوم و بي‌گناه که یا مستقیما" با گلوله مورد هدف قرار گرفته اند و یا با خودروهای نیروی انتظامی از روی آنها رد شده اند.
12-ايراد اتهامات واهي گوناگون عليه دستگیرشدگان بدون ارائه هر گونه سند و مدرك.
13-تضعیف سیستم مدیریتی کشور از طریق استفاده از مسئولین بیکفایت.
14-اعدام و کشتن دستگیرشدگان؛ بدون برگزاری دادگاههای صالحه و عدم حضور هیئت منصفه در این دادگاههای نمایشی و استفاده از وکلای تسخیری ناکارآمد.
15-اخذ اعترافات دروغین از دستگیرشدگان و هزاران دليل و بينه ديگر كه حديث مفصلي است از مظلوميت ملت ايران در برابر حاکمیت زورگو.





 منابع عکس:1 و2

Category: | 7 Comments

7 comments to “اگر به معترضین اجازه تجمع بدهید به ۱۵ دلیل خواستار محاکمه خامنه ای و احمدی نژاد و دیگر سرکوبگران رژیم هستیم”

  1. عزیزم مواظب خودتون باشین
    میترسم یک بلائی سر شما وبلاگ نویسها بیارن تروخدا مواضب امنیتتون موقع گشتن توی اینترنت باشبد

  1. صدف به نتجه خوبی رسیدی اگر ازاد ی تجمعات تضمین بشه این خواسته ها کاملا به حق و قانونی است
    و باید اجرا بشه

  1. آخوند ها سعی دارند با شایعه پراکنی مبنی بر تفرقه انداختن میان ترک و فارس و این قبیل نگذارند آذربایجان بطور کامل و تمام عیار بر ضد رژیم آخوندی به خیابانها بریزند و در این میان یک عده جوان کم تجربه و کم سن و سال هم حرفهای آخوند ها را تکرار میکنند . تمنا دارم که در این مورد اطلاع رسانی کنید تا مردم بدانند که این صحبتها حرفهای آخوند هاست طبق ضرب المثل معروف : تفرقه باندازو حکومت کن. اگر بابک بیست و دو سال با عربهای کثیف مثل این آخوند ها جنگید برای جدایی آذربایجان نبود و یا ستار خان و سایر آزادی خواهان ایران با رژیم قاجار و محمد علی میرزا میارزه کردند برای جدایی آذربایجان نبود. آذربایجان و کردستان و لرستان و .... به تنهایی وجود خارجی ندارند همه ما ایرانی هستیم و همه ایران مال همه ماست که الآن دست یک عده آخوند کثیف و ک... و قاتل تسخیر شده و همه ما باید سعی کنیم که این بیگانگان را از سر زمین خود بیرون کنیم به نظر من در نهایت وظیفه همه ماست که هر کدام یک آخوند را تکه تکه کنیم. امیدوارم که کار به آنجا نکشد ولی با کارهایی که این خامنه و آخوندهای دور و برش میکنند نهایتآ راهی غیر از این پیش پای ما نخواهد ماند. درود بر شما درود بر تمام مردم آزادی خواه ایران و مرگ بر آخوند ک .. ک... ج... ق.....

  1. این طرفداران خامنه ای روی خود را با پلاکارد پوشاندند چون خودشان هم میدانند که مزدورند و نمیخواهند مردم ایران چهره شان را شناسایی کنند. وقنی خمینی را میخواستند به مردم ایران قالب کنند گفتند که خمینی هفت تا زبان بلد است . وقتی آمد یک چیز برای من خیلی عجیب بود. اینکه خمینی بیش از پنجاه سال عربی خوانده بود و چهاده سال هم در عراق مانده بود ولی وقتی با یاسر عرفات که برای باج گیری به دیدن خمینی آمد صحبت میکرد مشاهده کردیم که یک نفر مترجم عرفهای عربی یاسر عرفات را به خمینی ترجمه میکند . برای من تعجب آور بود که آدم باید چقدر خنگ باشد که یک عمر را صرف خوندن عربی بکند و چهارده سال در یک کشور عربی زندگی کند و هنوز نتواند چهار کلمه عربی حرف بزند. این است امام سیزدهم و رهبر شیعیان جهان هورا بکشید خدا یا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی تحفه آمریکا و انگلیس و ... را نگهدار

  1. چه جوریه این تجمعات خودجوش پلاکاردهای به این تمیزی دارن؟! جالبه

  1. جمعیت میلیونی آنها در تهران همینقدر است؟؟22بهمن که صدقه سر اسب تروا(خر تروا)جمعیتشون زیاد شد

  1. This comment has been removed by a blog administrator.