Subscribe RSS

در روز چهارشنبه هشتم اردیبهشت ۱۳۸۹ راهپيمايي 1500نفره حافظان! حجاب از صبح ساعت 9:30 دقيقه از مقابل وزارت آموزش و پرورش منطقه يك تجريش شروع شد. 
حاکمیت تمامیت خواه به دلیل اینکه در لایه لایه اقشار جامعه مشروعیت خود را از دست داده است، بدین لحاظ اجبارا" از بچه های خردسال دبستان و نوجوانان مقاطع راهنمائی و دبیرستان، که تنها بخاطر سر کلاس نرفتن چه بسا شاد هم شده اند، برای پیشبرد اهداف نامشروع و ضد حقوق بشری خود استفاده ابزاری مینماید.
قریب به یکسال است که حاکمیت؛ مجوز راهپیمائی را به هیچ گروه ،حزب و تشکلی نمیدهد ، حال چگونه است که موافقانش گاه حتی بدون داشتن مجوز(نظیر راهپیمائی خودجوش! نمایندگان مجلس در ۸دی ۱۳۸۸) با خیال راحت و با بهره جستن از امکانات بیت المال به خیابان می آیند ؛ ولی حتی یکبار این دولت تمامیت خواه به مخالفین خود اجازه تجمع و برگزاری کوچکترین راهپیمائی را نمیدهد.

بهتر است تا یک مجوز راهپیمائی هم به مخالفین طرح حجاب و عفاف بدهید تا واقعیاتی که در بطن جامعه در جریان است را بهتر ببینید، شاید تغییری در مسیر غلط تان ایجاد کند.

در انتها؛ برگزاركنندگان راهپيمايي طرح حجاب ريحانه‌النبي؛ نسبت به فرهنگ‌سازي حجاب اسلامي در سطح مدارس خواسته‌هاي خود را در پنج بند اعلام کردند. (اینجا)



4 comments to “چرا به مخالفین طرح عفاف و حجاب اجازه راهپیمائی نمی دهید؟”

  1. اينها نان را به نرخ روزميخرند فعلا پشت اين برنامه دزدان وچاقو كشان ولايت فقيه و براي رد گم كردن كارهاي خلافي كه مرتكب مشوند بسيج كرده اند و اين خانمها خودشان همه چيز را ميدانند

    دو عکس آخر خیلی پرمفهوم هست

  1. عجب عکسهایی!!واقعا که نمیتوانند کاری کنند از بچه های معصوم سوء استفاده میکنند
    دجالها

  1. به نظر من این بچه ها دراینده چیزی در مایه های فاطی کماندو و خواهران زینب میشند

  1. سلام صدف خانوم. مبارک باشه شما هم که بالاترینی شدین! منم امروز شدم

    سالار