Subscribe RSS

صفحه های اینترنتی را تند تند ورق میزنم تا از اخبار جدید با خبر بشم.از کلمه میدوم داخل جرس ...جرس را نصفه نیمه رها میکنم و میگویم صدای آمریکا مطمئن تر است ولی اواسط یکی از خبرهای صدای آمریکا، رگ ایران پرستی من قلبمه میشود ویک مرگ بر آمریکا کشدار میگویم و میروم سراغ ندای سبز آزادی .. 
فرشته ملازم شانه راستم داد میزند که هیچی بهتر از خبرگزاری هرانا و گزارشگران حقوق بشر نیست.همینطور که اخبار ریز و درشت مربوط به انصراف عضویت ایران در شورای حقوق بشر و هماهنگیهای مربوط به تظاهرات روز کارگر را مرور میکنم ,یادم میافتد که یه سری هم به سایتهای اقتدارگر بزنم تا بدانم چطوری و بنحو احسنت از خجالت اقتدارشان با صفحه کیبوردم در بیایم.....خلاصه... کیبوردم را زیر بغلم زدم و با دعوا تو کوچه پس کوچه های وب سایتها مقتدر! در حال رفت و آمد بودم که رسیدم به یکی از خبرهای سایت مشعشع تابناک و خبر مربوط به جناب حجت‌الاسلام والمسلمين سيدعلي قاضي‌عسگر که نماينده ولي‌فقيه در سازمان حج و زيارت هستند.
قبل از اینکه خبر رو درست بخوانم ، دوتا بدو بیراه به بانی و باعث این رژیم دادم....
عجب بدبختی داریم ما در این کشور!...این آقایان مسئول ، یا حجت الاسلام و المسلمین هستند و یا سردار و سرتیپ و سرلشگر پاسدار... 
بارالهی، چرا چهارتا دکتر و مهندس توی این مقامات ارشد مملکتی پیدا نمیشود؟ همینطور که داشتم به تایتل این نماینده ولی اعظم بدوبیراه میگفتم ؛ چشمهایم وسط زمین و هوا منبسط شدند...کلا یک حال بخصوصی شدند غیرقابل وصف!

« نماينده ولي‌فقيه در سازمان حج و زيارت تاكيد دارند که كساني كه براي اعمال حج به عربستان مي‌روند به طور حتم "شيعه" و علاقه‌مند هستند اما به دليل غفلت و بي‌توجهي كه از بي‌دقتي مسئولان در داخل كشور در بحث بدحجابي نشات مي‌گيرد، آن‌جا نيز از حجاب خود غافل مي‌شوند!»
آخر یکی نیست بپرسد مگر یک آدم غیرمسلمان هم برای مناسک حج به عربستان میرود؟!
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمين سيدعلي قاضي‌عسگر گفت: ما به علت بي‌دقتي درباره مسائل حجاب در داخل كشور، ضايعه اخلاقي بدحجابي را به عربستان هم منتقل مي‌كنيم.

غلط نکنم میخواسته بگوید "صادر" میکنیم که رویش نشده....شاید هم میترسیده که عربستان بابت این صادرات لطیف! از آقایان گمرگ بگیرد.
از همه بدتر پيش‌بيني كردن الگوي حجاب و پوشش برای بانوان ، در عربستان است که براي برطرف كردن اين ضايعه اخلاقي! تمام تلاششان را مي‌كنند تا همه از اين الگو استفاده كنند.
قاضي‌عسگر با تاكيد بر اينكه از طرف مسئولان عربي شكايتي در مورد حجاب زنان ايراني وجود نداشته است گفت‌: ما بحث‌مان، بحث عربستان نيست؛ بحث خود ايران است، كسي كه از ايران به حج مي‌رود بطور حتم شیعه و نماينده ايران و نماينده شيعه است پس بايد طوري برخورد كند كه حرمت شيعه و اهل‌بيت حفظ شود.
وي درباره ارائه پوشش واحد به زائران گفت: هدف ما اين است كه زائران با دقت بيشتري پوشش را رعايت كنند و براي رسيدن به اين هدف پوششي طراحي مي‌كنيم كه هم راحت باشد و هم دست و پا گير نباشد.

پس از خواندن این مطلب در تابناک به این نتیجه رسیدم که عربستان که سهل است، داخل جهنم هم دست از سر ما خانمها بر نمیدارند.

5 comments to “عربستان که سهل است،این رژیم در جهنم هم دست از سر ما خانمها بر نمیدارد”

  1. ضايعه اخلاقي بدحجابي را به عربستان هم منتقل مي‌كنيم)).


    واقعاعجب نیرنگی
    اینها هم دیگه مسخره شو دراوردند

  1. پست مربوط به تمساح یزدی و ولایت فقیه را چرا حزف کردی

  1. شب دوباره میفرستمش...اصل خبر رو توی فالس نیوز میتونی بخونی.
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8902070130

  1. قلم شیرین و روانی دارید.از مطلب جالبتان کمال تشکر دارم

  1. صدف جون واقعا ین چرت و پرتها را گفته؟
    خاک بر سر این مسئولین احمق بکنن