Subscribe RSS


مغرور از زن بودنم
بیزار از منیت خویش
در انتظاری پر از رمز و راز ... 

پشت این پنجره ی احساس
ترانه آشنائیت را زمزمه میکنم
چه شیرین است گذر ثانیه ها...
بر صفحه پیر ساعت دیواری

آنگاه که نسیم آشنایی
بر پوست شبه گونه ام میلغزد
 و دستانت دزدانه در لابلای موهایم میچرخند

کاش میدانستم ... 
تو هم اکنون به چه می اندیشی؟
چشمانت؛ آهنگ سکوت را معنی میکند

هنوز پارههای قلبم در دستان توست
و تو ای اسب عشق و نیاز...
برو هر جا که تمنای تو هست...

Category: | 6 Comments

6 comments to “... اسب عشق”

  1. چه شعر زیبایی چه تمی چه آب و رنگی.رابعه بلخی ای اولین زن شهید شاعرآسوده بخواب صدف بیدار است.فروغ تو نیز بخواب چون چیستا هم بیدار است.خودم هم برم بخوابم که بیخوابی بدکوفتی است وقتی که شعری نتوانی سرود.بخوام امتیاز بدم به شعر فروغ و رابعه باید چه دردی تحمل کنم رابعه که اولین شاعر شهید زن بود یا فروغی که از شهید کم ندارد به جان سیاه فیروز.صدف اما دهنم سرویس گردید تا توانستم این کامنت سراسر گوهر نشان را در وبلاگت بچپانم البته اگر از سد فیلترینگ گذار کرد و اجازه نشر یافت تا بینصیب نماند ولگردی و وبگردی چو منی.انا مشتری الدائم هذا الوبلاگ الصدف الحره فی الانتظار الدر و ذلک الوبلاگ کاسمهو رگبار او تسلسل بشکلا مباشر فی ثانی الشهر.الوداع یا رابعه الحزایی والفروغ فرخزاد.مع السلامه الی اللقا فی الدنباله

  1. سلام صدف جان
    شعر قشنگیه.حس خوبی داره.نرم و وهم
    این حسهاییه که به من داده
    راستی من کوچیدم به یه وبلاگ دیگه
    اگه خواستی به اونجا هم سر بزن چون طنز رو توی وبلاگ جدیدم مینویسم و سیاسی رو توی همین وبلاگ ایرانی آزاد اینطوری اگر ایرانی آزاد رو فیلتر کردن دوستام که از ایران که اگثرا" بدون فیلترشکن هستن و میان توی وبلاگم راحت مطالب طنز و اخبار رو دنبال میکنن

  1. سلام چیستا جان.چه کامنت جالبی گذاشتی.معلومه که بیخوابی حسابی بهت میسازه
    کلی خندیدم از دست کامنتت,مخصوصا" از قسمت عربی اش.
    گلوله نمکی و رو نمیکنی

  1. دختری گستاخ Apr 5, 2010, 3:15:00 AM

    http://dokhtarigostakh.blogspot.com/

  1. هنوز پارههای قلبم در دستان توست
    و تو ای اسب عشق و نیاز...
    برو هر جا که تمنای تو هست
    بسیار زیبا و لطیف نوشتی و باهمه ی احساس .منهم همین احساس غرور را در خود احساس می کنم....

  1. خیلی خیلی خوشحالم که از شعرم خوشتون اومد
    هم از چیستای عزیز و هم آرزو جان

    جناب bibaki

    من نفهمیدم شما کدوم یکی از بچه های دنباله هستی.کاشکی بیشتر خودتو معرفی کنی.ممنون میشم