Subscribe RSS



 

آرامتر گریه کن فرشته کوچکم... 

آرامتر گریه کن تا من هم بتوانم پا به پای تو در رنجت سهیم 

شوم...

دردت را نمیفهمم ؛ مرا ببخش ...

ای خدا.... 

چرا به این نوشکفتگان این چنین ظلم شده؟

مگر این فرشتگان کوچک چه گناهی را به درگاهت مرتکب 

شدند؟؟

میدانم که جوابی نداری....

پس هیچ مگو و تو هم همانند من برای این کودکان گریه کن....






تصاویر این آسایشگاه گویاست ؛ گویاتر از هر قلم و هر زبان.

گفته میشود که نزدیک به 90 کودک در این آسایشگاه بسر 

میبرند که حتی از کمترین و پایین ترین امکانات بهداشتی نیز 

بی بهره اند ؛ بنحوی که بوی تند ادرار , مجال ایستادن را به 

هیچ بازدیدکننده ای نمیدهد.

کودکان حتی برای خوابیدن خود تشک ندارند و بدن نحیف و 

رنجورشان بر تختهای فلزی آرام نمیگیرد.


اکثر این بچه ها ؛ یا یتیم و یا رها شده هستند.

آنها حتی زیراندازی برای نشستن خود ندارند و یا در آرزوی 

یک اسباب بازی ناقابل هستند ...

این کودکان محبتهای شما را فراموش نمیکنند و با احساسات 

پاک و کودکانه خود محبتتان را همیشه در ذهن محفوظ 

میدارند..

با اهداء لباس کودک و اسباب بازی و پتو و فرش و گلیم و 

رخت خوابهای تمیز؛ دنیای کوچک این کودکان را متحول کنید.

حال که دنیا آنها را فراموش کرده شما آنها را فراموش نکنید.




اكثر اين كودكان مبتلا به اوتيسم هستند. در خارج از ایران ، 

كودكان اوتيسمي مستقيما" زير نظر روانشناسان قرار ميگيرند 

تا به آنها كمك شود و زندگي راحت تري داشته باشند.
 

اما در ايران ، اين كودكان كه خود مستعد مرگ هستند به تخت 

بسته مي شوند و ساعتها به همان حال رها مي شوند.




به آنها کمک کنید تا دراین مدت کوتاه عمر خود ؛ کمتر زجر 

بکشند و با دلی پر از شادی رخت از این خاک برکنند...




كمكهاي خودتون را مستقيما به خود مركز ببريد.

آدرس مركز: تهران - ميدان آزادي - خ محمد علي جناح - خ صالحي - خ ناصر ولدخاني - پلاك 66 - مركز نگهداري كودكان معلول فرخنده

8 comments to “آرامتر گریه کن ؛ فرشته کوچکم”

  1. صدف دیوانه شدم یوتیوب رو تماشا کردم.
    خدا نابود کنه این رژیم رو
    مگه چقدر خرج رسیدگی به این بچه ها میشه؟؟فقط بچه های فلسطین و لبنان آدم هستن؟؟
    از حلق این بچه ها میزنن که به اونها بدن؟؟
    همین هفته میرم چند تا چیز میخرم و براشون میبرم یوتیوب هم بین دوستهام پخش میکنم که ببینن و کمکی به این بچه ها بکنن

  1. ممنون که درباره این کودکان اطلاع دادید
    نوشته شما هم بسیار احساسی و زیباست موفق باشید بامید پیروزی جنبش سبز و فروپاشی رژیم دیکتاتوری آخوندها

  1. خواهش میکنم آقای امید چوبکاری میکنید درباره نوشته من

    -----------------------

    آرزو جون ایده بلوتوث کردن این یوتیوب هم خیلی ایده خوبی هست
    اینطوری وقتی مرذم بلوتوث رو ببینن, افراد بیشتری درجریان مشکلات این کودکان قرار میگیرند و کمک میکنن

  1. واقعا پرستارهای بهزیستی زحمت میکشند ولی امکاناتی در دستشون نیست

  1. اعصابمو بد بهم ریختی!
    کلافه شدم نمیدونم چیکار کنم!

  1. سلام دزرتمن.ببخشین اعصاب تو رو هم خرد کردم.
    تروخدا کمکشون کنین.این پست رو به دوستاتون ایمیل کنین و ازشون بخونین کمکهای غیرنقدی بکنن.اینطوری خیالشونم راحتتر هست که پولشون یوقتی صرف چیز دیگه ای نمیشه

  1. سپاس از یادآوری ، که بدونیم ....

  1. شما لطف دارین گیگای عزیز