Subscribe RSS

آقای رفسنجانی در دیدار با مسوولان و مدیران دفتر نمایندگی موسسه نشر و تنظیم آثار خمینی در قم ؛ حفظ و نشر آثار گرانبهای! حضرت امام را به صورت كامل و صحیح ؛ ذخیره ارزشمندی برای نسل كنونی و نسل‌های آینده و حتی بشریت دانست و گفت: اگر بتوانیم میراث امام خمینی ، به خصوص ولایت فقیه را صحیح به دنیا معرفی كنیم و عمل ما نیز متضاد با افكار ایشان نباشد، حق آن امام عزیز را تا حدودی به جا آورده‌ایم.

خمینی در دوران تبعید خود در پاریس؛ در کشوری که به چهارراه خبری جهان از حیث آزادی بیان و رسانه ای مشهور است؛ به ملت ایران وعده هایی دادند که نه تنهای کوچکترین وعده خود ؛ فی المثل رایگان نمودن حمل و نقل عمومی بالاخص اتوبوس ؛ را عملی نکرد ، بلکه بعد از به قدرت رسیدن ایشان ،مردم با تورمی که در کشور سابقه نداشت ، روبرو شدند.
خمینی از حیث وعده های اقتصادی ؛ که بسیاری از تحلیلگران آنرا دلیل اصلی حمایت قشر مستضعف و کم درآمد پیش از انقلاب از ایشان برمیشمرند ؛ به هیچ یک از قولهای خود عمل نکردند.
از شاه بیتهای وعدههای خمینی , یعنی آوردن نفت بر سر سفرههای مردم , که هنوز هم بعد از 31 سال این امر محقق نگشته است ؛ تا ابتدائی ترین مسئله روزمره قشر کم درآمد جامعه که همان حمل و نقل عمومی میباشد ؛ هرساله با افزایش قیمت روبرو میباشند.
در بخش مسکن نیز کشور با افزایش قیمت روبرو گشت و در این میان عده ای با بهره جستن از روابط درون سازمانی به خانه هایی دست یافته اند که متعلق به آنها نبوده و که با مصادره آنها و چند دست چرخیدن ؛ افزایش قیمت را باعث شد.
و اما در زمینه آزادی بیان و آزادی افکار سیاسی , که اصلی ترین دغدغه فکری روشنفکران قبل از انقلاب و دلیل اصلی مخالفت آنها با رژیم گذشته بود همگی شاهد هستیم که از فردای پیروزی این انقلاب پر از تزویر و دروغ، تمام نظامیان بلندپایه را خمینی شخصا" در پشت بام مدرسه علوی ؛ بدون آنکه کوچکترین حقی را برای آنها قائل شود و دادگاهی را برای آنها برگزار کند و دفاعیات آنها را بشنود ، تیرباران کرد و پس از آنکه خیالش از ارتش شاه ؛ راحت شد سروقت مخالفین سیاسی خود رفت و همگی آنها را با ترفندهای مختلف از سر راه برداشت و کشت.

در انتها بهتر دانستیم به پاره ای از افکار خمینی که به تازگی در تضاد با اعمال سران این حکومت تمامیت خواه قرار گرفته است ، اشاره کنیم.
1-خمینی مخالفین خود را بدون هیچ محاکمه ای و یا شنیدن دفاعیاتشان اعدام میکرد.حال آنکه ما در سال گذشته با دادگاههای استالینی روبرو شده ایم که این یک نمونه از تضاد افکار خمینی با سران کنونی رژیم است.
2-خمینی  دستور تجاوز به دختران باکره زندانی را صادر کرده بود.در صورتیکه تا به این لحظه , عمال کودتا؛ هیچ گونه اتهامی را در زمینه تجاوزات به زندانیان ؛ که مستندات آن نیز موجود میباشد ؛ نپذیرفته و شدیدا" انکار میکنند.
3-در زمان حیات خمینی, ایشان فصل الخطاب هرگونه درگیری های داخل جناح های حکومتی بودند, و در بعد اجتماعی نیز ، حرفش برای بخشی از جامعه که کماکان کور سوی امیدی به ایشان داشتند فصل الخطاب بود.
حال آنکه در این زمینه ؛ مشخصا" ملت ایران خامنه ای را از ولایت خلع کرده و آماج حمله های خود را مستقیما"  بسوی او نشانه رفته اند.


Category: | 9 Comments

9 comments to “آقای هاشمی, چه چیز خمینی باید جهانی شود؟اعدامها و تجاوز به زندانیان باکره و یا دروغ هایی که به ملت گفت ؟”

  1. This comment has been removed by the author.
  1. درود صدف
    من داریوش هستم

    درمورد رفسنجانی انتظاری بیش از این نمی رود

  1. سلام داریوش جان
    من فکر کنم خطری جدی این حکومت رو تهدید میکنه که هاشمی اینطور رنگ عوض کرد... شاید بوی جنگ رو روباه پیر حس کرده

  1. متاسفانه باید بگویم اگربه تاریخ خودمان بعدازاسلامرانگاه کنیم مبینیم که خیلی ازدوستاران ایران برای پیشبرد اهداف ملیومیهنی ازمذهب استفاده کردهاند غافل ازاین باابزار تحمیق کاری ازپیش نمرود

  1. خمینی یک قاتل یک روانی یک جنون قدرت و شهوت و یه پست و ضد مام میهن بود

  1. صدف جان همه شون مثل هم هستند یک مشت دروغگو دزد و جنایت کار و اشغالگر.

  1. شاید بوی جنگ رو روباه پیر حس کرده
    --------------
    رفسنجانی تا حالا نشان داده به فکر منافع خودش و خانواده اش بوده است و این ضد ونقیض گویی که یک روز به مدح خ.ر می پردازه و فرداش برای اینکه امتیاز بگیره چیز دیگری میگوید
    اگر جنگی هم است هر دو گروه نابود بشند و طعم ازادی را بچشیشم

  1. رفسنجانی وشرکاء کی به منافع مردم فکر کرده اند .انها هيچ موقوع خواستار اين نيستند که تغيری در اين رژيم انجام شود وقدرت بلا منازع انها مورد تهديد قرار بگيرد.همين رفسنجانی بنی صدر را از رياست جمهوری عزل کرد او بود که خ.ر يکشبه رهبر کرد او بود که مسئول جنگ بود که باعث از بين رفتن ومعلول شدن بسياری از هموطنان ما شد

  1. رفسنجانی یک دروغگو یک شارلاتان یک قاتل است هیچ کداممان قتلهای زنجیره ای را فراموش نکرده ایم و در خاطرهها محفوظ داریم.باشد که این خانواده قاتل و دزد و بقیه کودتاچیان خونریز به سزای اعمالشان برسند