Subscribe RSS


رفسنجانی در مصاحبه ای تصويری با گاهنامه الکترونيکی «امام، جمهوری اسلامی، اسلام، و مردم» به مناسبت 31مین سالگرد استقرار جمهوری اسلامی در مورد همه پرسی برگزار شده در ۱۲ فروردين ۵۸ می گويد: "خمینی در اولين صحبتی که در موقع نصب مهندس بارزرگان به نخست‌وزيری موقت کردند همين مأموريت را به ايشان دادند که ايشان مجلس تشکيل دهند و قانون اساسی را به تصويب برسانند. درست همين‌ها را می‌خواستند در زمان معين و کوتاه انجام دهند."

سوالی که در ذهن هر ایرانی نقش میبندد این است که اینهمه تعجیل را خمینی از چه روی داشت؟؟
آنهم درست در بحبوحه انقلاب ؛ که باید قانون اساسی، درست همانطور که به ملت قول داده شده بود از طریق مجلس موسسان به تصویب میرسید!
خمینی در هیچ کدام از عملکردهایش در پس از ورود خود به ایران، به قولهایی که به مردم داد ، عمل نکرد.
او در حالیکه حرفهایش با عملش فاصله  بسیار داشت در جهت ساکت کردن اذهان عمومی با سخنان عوام فریبانه ؛ مردم ساده دل ایران را با یکسری جملات کلی به حاشیه میراند تا قدرت را فقط در اختیار باند مورد نظر خود قرار دهد.
خمینی گفته بود " ما هرچه زودتر کار کشور را به دست خود مردم بدهيم «بهتر» است. مردم «خودشان» تصميم بگيرند، «خودشان» فکر کنند، «خودشان» اجرا کنند و با نظام همراهی کنند و برايشان روشن باشد که کار، کار خودشان است، يعنی همانکه روح اسلام است و همانکه امروز دنيا مدعی است حکومت «مردم بر مردم» است." 
این درحالی است که درعمل کوچکترین صدای مخالفی را که در جامعه طنین انداز میشد سریعا" خفه میکردند و در این راستا تا بدانجا پیش رفت که گفته میشود مرگ آیت الله طالقانی که یکی از مخالفین ارشد اصل ولایت فقیه بود و مرگ بهشتی 
نیز جزء یکی از برنامه های همین باند بوده است.


Category: | 4 Comments

4 comments to “خمینی در 31سال پیش ؛ در چنین روزی مردم را فریفت”

  1. خمینی .. خمینی ... خمینی ... خمینی
    کابوس یک ملت

  1. ...هر چی میکشیم از دست همین خمینیه

  1. باید از گذشته درس گرفت و خمینی های دیگر نسازیم تا برای دست سازهای مخرب خود مجبور به پرداخت بها هایی اینچنین سنگین باشیم.

  1. چیستای عزیز.کاملا با شما موافقم.همه باید از گذشته درس بگیریم و بر پایه دمکراسی و قانون مداری برای ساختن کشور حرکت کنیم.حتی بت سازیهایی هم که الان درمورد افرادی... میشه درست نیست