Subscribe RSS

آقای جنتی،آیا فجایع رخ داده در زندان کهریزک که خود رژیم نیز به آن معترف شده است ،دروغ است؟آیا کشته شدن فرزند مشاور ارشد محسن رضایی ؛ محسن روح الامینی دروغ است؟و یا این بار هم میخواهید کشته شدن این شهید معترض به تقلب انتخاباتی را بر گردن دکتر حجازی و بی بی سی و عاملین انگلیس خبیث بیاندازید؟!آیا کشته شدن پزشک مخصوص کهریزک توسط لباس شخصی ها دروغ است؟آیا حمله به کوی دانشگاه توسط لباس شخصی ها و نیروهای حزب الله و بسیج در 25 خرداد سال گذشته ؛ که ویدئوی آن هم در سایتها موجود است ، باز هم دروغ است؟
شما چرا به این گونه موارد نقض حقوق شهروندی و حقوق بشری و صدها نمونه دیگر از حمله بسیجیان و نیرویهای حزب الله و لباس شخصی به معترضینی که تنها خواستار انتخاباتی آزاد و به دور از تقلب بوده اند، رسیدگی نمیکنید؟
آیا حمله لباس شخصی ها به مجتمع سبحان که محل زندگی نمایندگان مجلس می باشد، دروغ است که توسط قریب به 100 نفر بسیجی جان بر کف و لباس شخصی و با ذکر "الله اکبر" و "مرگ بر مرفه" وارد محوطه عمومی مجتمع مسکونی سبحان واقع در بلوار کاوه (قیطریه) گردیدند.
 آیا آقای جنتی اخبار کشتار و تجاوزات و تخریب اموال مردم از قبیل خودرو و منازلشان را دریافت نکرده است و یا به دلیل کهولت سن بالایی که دارند دچار فراموشی گردیده اند و یا بوی دلارهای نفتی ایشان را به بیماری فراموشی مصلحتی دچار کرده است!
آقای جنتی ، شما که توسط رهبر انقلاب حمایت میشوید و به پشتوانه امت حزب الله هر کاری از دستتان بر می آید، انجام می دهید. پس چرا اسناد خود را ارائه نمیکنید؟
لطفا هر چه زودتر اسنادتان را رونمایی کنید تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

احمد جنتی ظهر امروز ششم مرداد ماه، در مراسم جشن میلاد ولی عصر در مسجد مقام جمکران، اظهار داشت:من سندهایی بدست آورده ام که  آمریکایی‌ها یک میلیارد دلار از طریق افراد سعودی که هم اکنون عامل آمریکا در کشور‌های منطقه هستند، به سران فتنه دادند! و همین سعودی‌ها که به نمایندگی آمریکا صحبت می‌کردند،گفتند، اگر توانستید نظام را منقرض کنید، تا ۵۰ میلیارد دلار دیگر را هم می‌دهیم، اما خداوند این فتنه را به دست بندگان صالحش خاموش کرد!و در ادامه گفت:من می‌گویم، خدایا به حق صاحب‌الزمان؛ انتقام بچه‌های مسلمانی که این‌ها(سران معترض)، یا کشتند و یا بلا به سرشان آوردند، یا فریب دادند، خدایا انتقام اینها را از سران فتنه بگیر. اینجا


5 comments to “جنتی:کشتن وتجاوز و غارت و زندانی کردن معترضین با ما و جوابگویی و محاکمه و پس دادن انتقام از سران جنبش سبز”

  1. بیشرف نمیخواد بمیره
    عزرائیل حتی میترسته به اینها نزدیک بشه که نکنه به جرم اختلال در امنیت ملی دستگیرش کنن

  1. امام زمان هم حال دیدن قیافه کریه جنتی، این "فصیل هذیان گو" را ندارد و بایستی یک واسطه برای دیدن ایشان در میان بیاورد.
    مزدک

  1. به نظر من جنتی دارد به مردم ایران کمک میکند . دارد نشان میدهد که اسلام یعنی دروغ . مشگل ما نه جنتی است نه خامنه ای و نه هیچکدام از آخوند های ک... مشگل ما مردم دین کذایی اسلام است که ١٤٠٠ است گریبان ما را گرفته و اینها دارند کذایی بودن و دروغ بودن آنرا نشان میدهند چیزی که ما شدیدآ به آن نیاز داریم . فکر میکنید چرا سر و صدای رفسنجانی در آمده ؟ او با هوشتر از جنتی است . او میداند که با ادامه این وضع دکان دین به کل تعطیل خواهد شد. درود بر شما

  1. اگر فتنه ای در ایران هست که هست جمهوری اسلامی است که اساس دین و دنیای ملت ایران راسی سال است که هدف گرفته است و بی شک یکی از سران این بزرگترین فتنه تاریخ بعد از حمله اعراب و مغول احمد جنتی و ارباب اوست
    جنتی کی داخل غدالت بود که حال بخواهد از آن خارج شود

  1. وقتی من بچه و نو جوان بودم فکر میکردم خدا شناس هیچوقت دروغ نمیگوید ، دزدی نمیکند ، چشم به مال مردم ندارد ، آزارش به احدی نمیرسد . بعد از استقرار جمهوری اسلامی با مشاهده اعمال آیت الله ها و خواندن قرآن و کتابهای دیگر مربوط به اسلام متوجه شدم که کاملآ در اشتباه بودم بر عکس فکر من ، اسلام روی دروغ و غارت ( دزدی ) و وحشی گری مانند گردن زدن و دست بریدن بنا شده است . بطور مثال وقتی پیغمبر در مکه پولی در بساط نداشت تعداد طرفدارانش از تعداد انگشتان تجاوز نمیکرد و میخوستند بکشند که شبانه به مدینه فرار میکند و در آنجا افراد نیازمند را دور خود جمع کرده به کاروان ابوصفیان حمله میکند و بعد از آن تعداد بیشتر برای غارت قبیله های دیگر دور او جمع میشوند . درست است که مردم ایران ( نسل ما) هزینه زیادی برای شناخت اسلام پرداخت کرده و میکند ولی به نظر من در مقابل خساراتی که مردم ایران در طول هزارو چهار صد سال پرداخت کرده اند بسیار ناچیز است و بقول زنده یاد احمد کسروی ما بدهی خود را تقریبآ به آخر رسانده ایم . پدران ما هم از این اسلام ناب محمدی کمتر از ما شکنجه نشده اند بطور مثال برای اینکه مردم تبریز شیعه شوند بیست هزار نقر را میکشند و یا آقا محمد خان قاجار مسلمان که یک روز هم نمازش دیر نشده بود همه مردم کرمان را کور میکند . از این نمونه ها در تاریخ مانند تاریخ طبری فوق العاده زیاد است که نوشتن آن باعث ملال هموطنان میشود . همینقدر ، فکر نکنید که فقط بچه های ما و ما هستیم که از اسلام ناب محمدی در زندانهای کهریزک شکنجه میشویم بلکه پدران ما خیلی بیشتر از اینها را تجربه کرده اند .درود بر شما