Subscribe RSS



برای تطهیر بسیج از خون بیگناهان مایه میگذارند.برای پاک کردن جنایات بسیج از حافظه مردم ایران، خون مظلوم ترین فرزندان این آب و خاک را گرو میگیرند. اما آیا میدانند که لکه ننگ حک شده بر پیشانی بسیج را با آب زمزم هم نمیتوانند پاک کنند؟

خبرگزاریهای دروغ پرداز فارس و کیهان هم  فهمیده اند که آنقدر چهره نظام خونریزشان و سپاه و بسیج؛ که دو بازوی کشتار مردم در وقایع پس از انتخابات سال گذشته اند، در پیشگاه مردم سیاه گشته که برای تطهیر جنایات خود به هر حربه ای چنگ میاندازند.
آری، مردم فراموش نکرده اند.مردم حتی وعدهای دروغ خمینی را هم فراموش نکرده اند.مردم ما وقایع کوی دانشگاه ۷۸ را هم فراموش نکرده اند که انصار حزب الله با شعار «یا زهرا» دانشجویان خواب آلود را که تا پاسی از شب درس میخواندند و نگران امتحان روز بعد خود بودند،با چه بی رحمی وشقاوتی زدند و به خون کشیدند و از پنجره اتاق هایشان به پایین پرتاب کردند.

خبرنگار فارس برای توجیه عمل غیرحرفه ای و پر از دروغ و ریای خود یعنی گذاردن کلمه «بسیج» در کنار نام «شهید حمید حسین بیگ عراقی» به مادر این شهید میگوید که بسیجی ها خیلی مظلوم واقع شدند!! و برای همین یک عنوان «بسیج» را به خاطر مظلومیت بسیج کنار اسم حمید گذارده(اینجا) 
اما آیا این خبرنگار نمیداند و یا کسی به ایشان یاد نداده که صداقت در خبرنگاری یعنی چه؟آموزه های حرفه ای به کنار،اما آیا مسئولین خبرگزاریهای فارس و کیهان چیزی بعنوان آموزه های دینی و صداقت در قلم و گفتار و نوشتار، شنیده اند؟

آیا براستی بسیجیان مظلومین این حوادث بوده اند؟

آن بسیجیانی که باتوم بدست میگیرند و در خیابانها به دنبال نوامیس مردم میدوند و بر فرق دختر و زن ایرانی میزنند، آیا در آن لحظه فکر کرده اند که این دختر شاید خواهر معلم اش باشد؟شاید نامزد پسر همسایه اش باشد و یا شاید مادر همکلاسی اش باشد.



و یا آن بسیجی هایی مظلوم هستند که به حریم مقدس دانشگاه حمله میکنند و بهترین سرمایه های ایران زمین را به خاک و خون میکشند؟ 
 یا آن بسیجی مظلوم است که از بودجه کشور که متعلق به تمام اقشار مردم است استفاده میبرد و در جریان سرکوبهای سال گذشته تا مبلغ ۲۵۰هزار تومان در روز، دستمزد کشتار و سرکوب به جیب زده اند؟
و یا آن بسیجی مظلوم است که خدمت نظام وظیفه اش کمتر از دیگر هموطنانش است؟ (اینجا)



براستی اینان مظلومند؟
و یا برعکس؛ اگر در کشوری قانون مند زندگی میکردیم،آیا نباید این قداره کشان به دست قانون سپرده میشدند؟


4 comments to “اگر بسیج مظلوم است، پس چرا از خون شهدای جنبش سبز برای بسیج مایه میگذارید؟”

  1. بسیج مفت خور باید تاوان ستمکاریش را پس بده

  1. madare har chi basijieh sag begad va akhond

  1. آخه کجای قیافه شادروان حمید به بسیجی بودن میخوره؟؟؟؟

  1. واقعا از این همه مسخره بازی سرم سوت می کشه. شاید بدونی چی میگم... وقتی این چیزا رو می بینم بدون اغراق کل بدنم به لرزه می فاته. واقعا هنوز نفهمیدم اونا خودشون خرن یا ما رو خر فرض کردن یا هر دو! به هر حال فعلا که اوضاع اینجوریه