Subscribe RSS


سنگسار را متوقف کنید.
جناب قاضی و مسئولین نظام، چرا سخن فرزندان بی پناه سکینه را که میگویند مادرشان بیگناه است، مورد پذیرش قلبهای سنگی تان نیست؟
چرا سخن مستشاران شعبه را که عقیده بر بیگناهی سکینه دارند در گوشهای سنگینتان فرو نمیرود؟
چرا بیان صریح سکینه محمدی آشتیانی، که بر بیگناهی اش فریاد میزند، در رای صادره منظور نگردید؟
شما با استناد بر کدامین عدله و شاهد و یا شاکی خصوصی و مستندات ،رای بر گرفتن جان یک انسان بی گناه میدهید؟
دو نفر از پنج نفر مستشار شعبه ششم دادگاه کيفري استان آذربايجان شرقي به نام هاي آقايان کاظمي و حمدالهي عقيده بر برائت سکينه داشته و صراحتا در حکم صادره اعلام مي دارند که:« در پرونده متهمه نسبت به جرم زناي محصنه هيچ دليل اثباتي شرعي و قانوني وجود ندارد و قرائن و شواهد موجود در پرونده هم طرق متعارف تحصيل علم نيستند» (اینجا)
چرا دادگاههای اربابان زور و ارعاب، باز هم کمر به قتل یک انسان بیگناه دیگر بسته اند؟ 
این چگونه دین و چگونه عدلی است که جان بی گناهان را میگیرد و تن فربه ظالمان را فربه تر میکند؟

سنگسار نماد بربریت است نماد پسرفت و عقب گرد به دوران جهل و نادانی است.نماد خشونت علیه انسانیت است.نماد به هیچ انگاردن دیگرباره زنان است.همین زنانی که هنوز که هنوز است به اندازه یک بیضه مرد محاسبه میشوند.زنانی که به گاه محاکمه، مجازاتشان درست برابر با یک مرد است ولی به گاه شهادت و یا ارث و خون بها و دیگر موارد، نصف محاسبه میشوند.
زجرکش کردن یک انسان،آن هم با پرتاب سنگهای ریز و درشت، درحالی که در خاک نیمه مدفون شده است یکی از وحشیانه ترین و غم انگیزترین مرگها؛ در این کشور به اصلاح «اربابان مذهب» است.


محمد ابراهیم ۴۸ ساله و اهل سومالی که در یک دادگاه محلی و توسط حزب الاسلام، بواسطه رابطه نامشروع به سنگسار محکوم گردید.این حکم در ۱۳ دسامبر ۲۰۰۹ به اجرا درآمد (اینجا)

5 comments to “این چه عدالتی است که جان بی گناه را میگیرد و تن فربه ظالمان را فربه تر میکند؟سنگسار سکینه محمدی را متوقف کنید”

  1. احکام ضدبشری در این کشور به واسطه حضور اعراب از 1400 سال قبل به مردم ما تحمیل شده
    در ایران قبل از اسلام ما هیچ کدام از این نابرابری ها را نداشتیم

  1. در این کشور به همه ظلم میشود اما به زنان و اقلیتهای دینی ظلم مضاعف میشود

  1. اطلاع رسانی کنید

    http://missionfreeiran.wordpress.com/2010/06/30/resolution-sakine/

  1. سلام عزیز
    اگه قرار به بازی با دم شیر باشه که هممون داریم با دم شیر بازی میکنیم :D
    وای این سنگسار رو من یه بار یه فیلم از سنگسار تو دهه 60 پیدا کردم و دیدم که همین سپاهی ها با مردم عوام اجراش کردن. باورت نمیشه بعد از تموم شدن فیلم داشتم بالا میاوردم. زنه تو پارچه سفیدی که پوشونده بودنش داشت داد میزد و تکون تکون میخورد و تمام پارچه هم قرمز شد و بعد از یه مدت هم دیگه حرکت نمیکرد. خدایی این وحشاینه ترین رسمیه که تا حالا دیدم

  1. thx for ur link.....all against stoning