Subscribe RSS


هنوز در یادهاست آن سناریوی ناشیانه را که حکومت در ارتباط
با نحوی شهادت ندا آقا سلطان به زور در حلقوم گیرنده های تلوزیونی مان ریخت.همان سناریویی که در آن ندا خود شریک جرم در قتل خویش بود! و در این پروژه صهیونیستی/انگلیسی سعی داشت تا با کمک یک خبرنگار بی بی سی صحنه سازی کرده و در مقابل دوربین این خبرنگار، با کمک یک پمپ خون در دست چپش خود، خون را بصورت خود بریزد و وانمود کند که تیر خورده و سپس دکتر حجازی وارد صحنه شود و در پی افشاگریش، صیانت این رژیم را در معرض خطر قرار دهند.این سناریو تا بدانجا پیش رفت که با پخش یک مستند در شبکه پرس تی وی و شبکه های داخلی مدعی شدند که این تیم بعد از سوار شدن ندا در پژو۲۰۶،اقدام به تیراندازی کرده و شخص دکتر حجازی ندا را در ماشین در مسیر بیمارستان کشته است!

جالب اینجاست که بعد از ماهها که به دفعات این سناریوی بچگانه را پخش کردند،خودشان نیزبه این نتیجه رسیده اند که از طریق این سناریو نمی توانند هر چیزی را به خورد اذهان عمومی بدهند، چون این سناریو، مرغ پخته را نیز به خنده وا میدارد،پس دست به ساخت سناریوی دیگری زدند،بماند که کسی از آنها نمیپرسد که با چه مجوزی بیت المال را بدور میریزید و چرا از ابتدا برای روشن شدن موضوع از راه قانون یعنی دادگاه وارد نمیشوید؟و اصولا" در کجای دنیا رسم است که برای روشن شدن جریان یک قتل،حکومت دست به ساخت فیلم بزند؟ آن هم قبل از آن که هرگونه دادگاهی برای روشن شدن موضوع، تشکیل شود؟

حال که ویدئوی کاملاتری از شهادت ندا منتشر شده،و همچنین ثابت شده که دکتر حجازی سوار ماشینی که حامل ندا به سمت بیمارستان بود، نشده و به تعبیری نه انگلیس و نه دکتر حجازی در این قتل دست داشته اند؛ قرار است بسیجیان بصورت خودجوش و بدون مجوز از وزارت کشور، جلوی درب کدام سفارت تاتر بازی کنند؟

و در پایان،اگر دکتر آرش حجازی دست به افشاگری نمیزد، ندا همچون دیگر کشته شدگان آن روز که به اعتراف صریح نیروی انتظامی قریب به ۱۰ نفر بودند، گمنام باقی میماند. 

1 comments to “حال که ویدئوی کاملاتری از شهادت ندا منتشر شده، قرار است بسیجیان جلوی در کدام سفارت تاتر بازی کنند؟”

  1. چقدر باید یک رژیم غاصب باشه که خون به ناحق ریخته دختر ایرانی برای او پشیزی ارزش نداشته باشد
    البته این رژیم با زن مخالف است و کلا به زنان اهمیت نمیدهد