Subscribe RSS

شعارها به ناگاه تغییر میکند!شعار "ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند" به شعار "ما اهل کوفه نیستیم، جون می‌دیم و می‌ایستیم" تغییر شکل میدهد.آنهم در کمتر از یک روز!
باید پرسید که چه شده است که حامیان احمدی نژاد به یکباره ولایت مداری شان را زیر پا میگذارند و این چنین آشکارا شمشیر از رو میبندند؟
 به نظر میرسد که در حال حاضر،کشمکش بین دو جناح قدرت که از یک سوی احمدی نژاد و طرفداران و وابستگان سیاسی و مالی او قرار دارند و از سوی دیگر گروههایی مختلفی از اصولگریان به سردمداری آقای لاریجانی رئیس کنونی مجلس قرار دارند؛نمود بیشتری پیدا کرده است.تا آنجا که لاریجانی در ابتدای جلسه امروز مجلس تصریح کرد: بیان داشتند که نامه‌ای خدمت رهبری معظم داده شده است و آن را دال بر اقدامات پشت پرده دانستند حال آنکه این نامه چیزی جز ارسال نظرات مکتوب کثیری از نمایندگان محترم نبود که چندی پیش ارائه نمودند و دفتر رهبر معظم هم روز یکشنبه پاسخ آن را این‌گونه اعلام نمودند: معظم له در تایید وقف دانشگاه آزاد اسلامی هچ نظری ابراز نفرمودند.
این مجلس، همان مجلس فرمایشی احمدی نژاد و لباس شخصی ها است که با اکثریت آرا و با تائید رهبری فرمان به تشکیل کابینه احمدی نژاد داد.حال چه شده است که برای اموال دانشگاه آزاد این گونه شاخ و شانه کشیده اند و در عرض کمتر از یک روز مجوز تجمع از وزارت کشور دریافت کرده اند و بدون هیچ گونه مزاحمتی از سوی نهادهای انتظامی و سرکوب گر و ایضا با پشتیبانی آنان در مقابل مجلس اقدام به تجمع کرده اند؟!
بیش از ۱۰۰ سال از برپایی اولین مجلس در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۲۸۵ در ایران میگذرد.مجلسی که در آغاز قصد داشت تا پیام آور آزادی و دموکراسی و رخ بر بستن دیکتاتوری نهادهای قدرت در ایران باشد،اما صد افسوس که در تحولات زیر و بالا در سنوات برپایی مجلس تا به امروز،هنوز نمایندگان مجلس به نوعی وابستگی خود را به جریاناتی حفظ کرده و نمیتوانند بصورتی کاملا شفاف نمایندگان واقعی مردم ایران باشند.
بالاخص در رویدادهای پس از انقلاب تا به امروز، مجلس آزادی آراء خود را از دست داد و در زمینه های گوناگون استقلال رای نمایندگان قربانی نظر رهبر وقت گردیده است.


Category: | 7 Comments

7 comments to “امروز در برابر مجلس شعار "ما اهل کوفه نیستیم،علی تنها بماند" به "ما اهل کوفه نیستیم،جون میدیم و می‌ایستیم" تغییر شکل داد”

  1. آیا این حماعت همان لباس شخصی های معروف نیستند که به بیت مرحوم آیت الله منتظری ، دفتر آیت الله صانعی حمله بردند؟ همان لباس شخصی هایی نیستند که ۱۴ خرداد در حرم امام اهانت ها به نوه محترم امام روا داشتند؟ همان هایی نیستند که شهید کامرانی، روح الامینی، جوادی فر ها را به کهریزک برده و آن جنایات را مرتکب شدند؟ همانی نیستند که مقابل منزل شیخ شجاع مهدی کروبی رفته و اهانت ها بر ایشان روا داشتند؟ همان هایی نیستند که به روی مردم گلوله می بندند؟ به مردم حمله می کنند و فحاشی ها می کنند؟ جوانان این سرزمین را در ظهر عاشورا زیر چرخ های خودروی نیروی انتظامی له می کنند؟ آیا این جماعت همان هایی نیستند که آرم سپاهشان را پنهان نموده و با لباس شخصی به خیابان می آیند؟؟!!!

  1. شعارشون تا دو سه روز دیگه میشه: ما اهل کوفه نیستیم ... ساندیس بدین وایمیستسم. جای ساندیس بستنی هم می شود گذاشت. قافیه را خراب نمیکند! من تست کردم به خدا

  1. صدف این جور که اینها پیش میرن پیشگویی های دورغ سیزده ام درباره خامنه ای و کودتا سپاه برعلیه خامنه ای براورده میشه
    و یا مثل مصادره کردن خمینی در گورستان که در پست ربوده شدن ضریح خمینی نوشته بودم که چه جوری بسیجیها خمینی را مصادره می کنند و در مرحله بعد خود خامنه ای را
    .
    ممنون صدف جان از نوشته خوب وبه جایت

  1. ما باید آرزو کنیم که اینها به جان هم بافتند . این کار مردم ما را یک قدم به حدف نزدیکتر میکند. مجلس ، دولت ، با لا تر از همه آخوند ،همه و همه دشمنان ملت ایران هستند و ما باید نابودی همه را در برنامه خود قرار دهیم. صدف ،شما از چه نگران هستید؟ مگر لباس شخصی ها به مردم ما حمله کردند و تیر اندازی کردند و به دختران ما تجاز کردند و جسدشان را در بیابانهای اطراف کرج انداختند این مجلس احساس نگرانی کرد؟ تف به این مجلس ، تف به این دولت، تف به هر چه آخوند در روی زمین ،
    درمورد لباس شخصی عرض میکنم هر کدام از این عوامل و اوباشها از اخمدی نژاد گرفته و خامنه ای و مجتبی خامنه ای و مصباح یزدی و اینها یک عده لات و لوت دورشان جمع کرده اند که اینها بنام لباس شخصی معروف هستند بنا بر این همه دستگاهها لباس شخصی دارند.

  1. بابک جان،من که اصلا از اینه که به جون هم افتادن ناراحت نیستم...باور کنید...حتما مقاله آخر بابک داد رو هم بخونید
    http://babakdad.blogspot.com/2010/06/blog-post_23.html

  1. داریوش جان اتفاقا یاد همین دروغ سیزده هم افتادم...حتما حرفهای خامنه ای رو که دیروز زده شنیدی ...اون هم خطر رو حس کرده...اما دیر

    خوشحالم که باز میبینمت.امیدوارم زودتر بخش نظرات وبلاگت هم درست بشه که بیام اونجا پرچونگی کنم

  1. امیدوارم قبل از اینکه ایران به بمب هسته ای دست پیدا کنه و مصباح یزدی قدرتو بدست بگیره امریکا کار این رژیم رو یکسره کنه... بهترین و سریع ترین راه حله...