Subscribe RSS


این اوباش با کدام مجوز قانونی و به پشتوانه چه نیرو و گروهی،به دفاتر مراجع تقلید مورد علاقه مردم و منازل آنها و دفاتر نمایندگان مجلس و برخی سازمانها و نهادها دولتی و آموزشی، مانند مغولان حمله میکنند و هرچه را دوست دارند باخود می برند و باقی وسایل را تخریب میکنند؟
چرا مسئولین رده بالای حکومت سکوت خود را نمی شکنند و در قبال این بی حرمتی ها واکنشی نشان نمیدهند؟

هنوز از یادمان نرفته که روز عاشورا قرآن هایشان را بر سر نیزه کردند و به پشتوانه، آن گلهای میهن را در زندانها شکنجه میکنند.















برای دیدن بقیه عکسها یه سایت آیت الله صانعی بروید (اینجا)

3 comments to “اینان کفن پوشان خامنه ای هستند که قرآن را لگدمال میکنند،این هم سندش”

  1. تکرار تاریخ شعبان بی مخ ها ، اوباش و اراذل زیر فرمان ایت الله مصباح یزدی، برنامه ریز حکم شرعی مهدور الدم (حذف فیزیکی)، گزیده فراماسیون جهانی لژ “حجتیه”، با حمله به بیت مرحوم آیت الله العظمی منتظری و بیت مرجع تقلید آیت الله العظمی صانعی خود را براي قتلهای مرموزی اماده میسازند. مصباح یزدی با بکار گرفتن اوباش و اراذل، نقش ایت الله کاشانی خود فروش، در کودتای 28 مرداد را برای انگلیسها بازی میکند. نمونه ان، حمله فیزیکی شعبان بی مخ و گروههای خیابانی از همدستان ایت الله کاشانی برای قتل دکتر فاطمی بود.

    فرمان ایت الله مصباح یزدی قاتل : “هر جا كه آهنگ مخالفت با ولايت فقيه يا ولى فقيه ساز شده سعى كنيد آنرا خاموش كنيد اگر از روى نادانى است ش توضيح دهيد و شبهه‏ اشان را رفع كنيد ولى اگر از روى غرض ورزى است ” او را خفه كنيد”
    مزدک

  1. وحشی ها افسار بردیدن.فدای شاه با که با اون جلال و جبروتش با علما اینکارها را نکرد
    تف بر تو خامنه ای

  1. صدف عزیز همه آخوند ها مثل هم هستند. لباس آخوند لباس تزویر است. لباس ریاست. لباس مفتخوری است . لباس عوامفریبی است . و فرق هم نمیکند که این لباس را چه کسی بتن کرده باشد. بنا بر این به نظر من ما باید خوشحال باشیم که این کثافتها به جان هم افتند و همدیگر را از بین ببرنند. من امیدوارم که این رژیم خونخوار و جانی یک کار خوب بکند و تمام آخوند ها را از بین ببرد و یک کار خوب در کارنامه داشته باشد.درود بر شما و تمام مردم آزادیخواه ایران. یقین داشته باش که ما پیروزیم ،شک نکنید.