Subscribe RSS


حاکمیت سه روز زودتر به پیشواز سالگرد کودتای خونین خود میرود.
انتخاباتی که در آن به ناحق در رای مردم تصرف کرده و فردی را از صندوقهای اخذ رای خارج نمود که خواست اکثریت غالب رای دهندگان نبوده و در یک سال گذشته برای تحمیل نظر رهبر و اقلیت رانت خوار سپاه، کشور و بالاخص پایتخت را به حالت شبه حکومت نظامی فرو برده است.وضعیتی که حتی با ارعاب و تهدید شهروندان در سطح شهر از طریق پخش تصاویر آنها در اماکن عمومی نظیر ایستگاههای مترو یا سایت گرداب و یا دستگیری کنشگران سیاسی و اجتماعی و دیگر چهرههای موثر و فرستادن آنها به زندان اوین و دیگر بازداشتگاهها نظیر کهریزک نتوانست صدای مخالفان را خاموش کند و یا خللی در عزم راسخ مردم جهت تغییرات بنیادین در نظام حاکم بر جامعه؛ ایجاد نماید.و البته تنها عایدی حکومت در این یک سال ریزش روزافزون نیروهای دلداده به نظام مقدس! و پیوستن آنها به صف ملت است.
این بیماری مزمن که در تار و پود جریان حاکم ریشه دوانیده، با وخیمتر شدن اوضاع اقتصادی کشور میرود تا خیل مخالفین را بیشتر از قبل نماید.حال نظام برای جلوگیری از شکل گیری هسته های اولیه تجمعات میکوشد تا با ایجاد فضایی از ترس و ارعاب در پایتخت،هر چه بیشتر نبض جامعه را به زعم خویش در دست بگیرد!
با وجود آن که شدیدترین تدابیر امنیتی از سوی حکومت طی ماه های پس از انتخابات اعمال شده است اما شهروندان هوادار جنبش سبز و دیگر مخالفان دولت و نظام ،وضع جریان حاکم را به شدت شکننده می دانند و این قشون کشی خود مصداق بارز دیگری بر تائید این مدعاست. چرا که جریان حاکم علیرغم قدرت نمایی های خود پس از انتخابات نتوانسته جایگاهش را در ذهن شهروندان مخالف تثبیت کند.

شکی نیست به هر میزان که امکان پذیر بشود باید در ۲۲ خرداد ماه به خیابان بیاییم تا یادآور همان حماسۀ ۲۵ خرداد زنده شود و جریان حاکم بداند که معترضین تا رسیدن به خواسته های مشروع خود از صحنه خارج نمیشوند.که از جمله این خواسته ها، انتخاباتی عاری از تقلب و نظارت استصوابی،آزاد شدن بدون قید و شرط تمامی زندانیان و محاکمه عاملین سرکوب و کشتار مردم میباشد.
عدم صدور مجوز راهپیمایی ،اعتراف صریح حاکمیت به عظیم بودن خیل مخالفان، در صورت صدور مجوز است.



Category: | 4 Comments

4 comments to “حاکمیت ۳روز زودتر به پیشواز بیماری ترس از مخالفان میرود”

  1. سلام هموطن گل. خیلی‌ ممنون واسه پیغامتون در بالاترین. من انرژیم تموم شده بود نتونستم اونجا جواب بدم.
    خوشحالم شما و دوستان دیگه دنباله‌ای رو اونجا میبینم. به امید سلامتی‌ و پیروزی شما و همه هموطنان آزادیخواه و سبز V
    Zedd

  1. salam khanoome sadaf. ye sabz hastam. man doos daram nazaram dar morede oon linke balatarin ke gozashtid (tohine masoolane elmo sanat be kianooshe asa) gofte beshe, har kar kardam natoonestam oonja comment bezaram. age baratoon zahmati nist mikhastam khahesh konam in commento bezarid:
    این الفاظشون منو کشته! مراسم سازی! شهید سازی!!! :دی
    قربونتون بشم، مسئولان دلسوز! مسئولین مهرورز! با کاری که شما و امثال شما با این مردم و جوونا کردین دیگه نیازی به مظلوم نمایی نیست! این ملت واقعاً مظلومند...
    دیگه اینکه ما مثل شما سربازان گمنام نداریم که بیان عملیات انتحاری انجام بدن خودشونو بکشن! اصلاً همین سربازان گمنام امام زمان شما هم وقتی میخوان خودشونو شهید کنن، میزنن یه جارو داغون میکنن یا یه کسو همراه خودشون تا دم در بهشت میبرن، بعد هولش میدن تو جهنم! :دی پس هیچکی بیخودی خودشو نمیکشه.
    بعدشم اینکه، تو این جامعه یا ما هستیم یا شما دیگه؟ ما که فتنه ایم و محارب، شما هم که سرباز گمنام امام زمانید همتون! این وسط ساده لوح کیه دیگه؟؟! الان کی میخواد گول نقشه ها و راهبرد های شیطانی مارو بخوره؟ واقعاً کی؟ :دی

  1. This comment has been removed by a blog administrator.
  1. This comment has been removed by a blog administrator.