Subscribe RSS


مردم معترض از همین امروز می باید خود را آماده کنند. باید در برابر این حکومت ضد مردمی،ضد دمکراسی و رهبر معظم! و نمایندگان قلابی او در مجلس فرمایشیش و دولت دست نشانده و آزادی کش؛ یک بار برای همیشه وبا تمام نیرو بایستند.این حکومت مشروعیت خود را از دست داده است و تجربه تاریخ در این سی و یک سال نشان داده است هر چه در برابر جنایت کاران در این حکومت کوتاه بیاییم، کار بر مردم سخت تر می شود. از بین رفتن کامل مشروعیت نظام قلابی، ریزش شدید در حکومت، تعداد فراوان نیروهای ارتشی و نظامی که مخالف حکومت بوده و منتظر فرصت هستند تا قدم پیش بگذارند و تا کنون با اطلاعاتی که از درون دستگاه های فاسد حکومتی به بیرون فرستاده اند، کمک های زیادی به موفقیت مردم کرده و می کنند، حمایت کم نظیر کشورهای دنیا از مبارزه مردم ایران و برسمیت شناخته شدن حقوق به حق و پایمال شده ملت آزادیخواه ایران از سوی آنها و از دیگر سوی شکست، بی آبرویی و ایزوله شدن حکومت که روز به روز بیشتر از هرگونه مشروعیت بین المللی و حقوقی عاری گشته است؛ از دستآوردهای بزرگ قیام اعتراضی مردم در طول یک سال گذشته است.
بر ماست که در سالروز کودتای انتخاباتی این رژیم غیرمشروع؛ به خیابانها آمده و به حاکمیت تاکید کنیم که از اولین حقوق اساسی خود نخواهیم گذشت و گذر زمان کمترین تزلزلی بر ثبات قدم ما وارد نکرده است.


3 comments to “در سالروز کودتای انتخاباتی این رژیم غیرمشروع؛ به خیابانها آمده و به حاکمیت تاکید کنیم که از حقوق خود نخواهیم گذشت”

  1. با مجوز بی مجوز می ایم وبه دیکتاتور نه می گوییم

  1. در این که جنبش سبز دست آوردهای بزرگی در ایران و جهان داشته شکی نیست

  1. This comment has been removed by a blog administrator.