Subscribe RSS


در مراسم سالگرد خمینی، تعدادی از بسیجیان و لباس شخصی های حاضر در محل، با سر دادن شعار و سوت و کف! اجازه ندادند تا آقای حسن خمینی سخنرانی خود را به اتمام برساند.شاید از این میترسیدند که ایشان در مذمت کردار و اعمال ناشایست شخص احمدی نژاد و نحوه برخورد مسئولین مملکتی در قبال حوادث پس از انتخابات، صحبتی کرده که به مذاق نظام ناخوشایند نبوده و نخواستند تا صدای او به گوش مردم برسد.
این در حالی است که آقای خامنه ای در سخنرانی طولانی خود کوچکترین اشاره ای به بی احترامی انجام شده به ایشان نکرده و از کنار آن بی اعتنا رد میشود!
این عمل، تکرار مکرر ترفندی است که در گذشته نیز استفاده میشده و رژیم پادشاهی در آن زمان از شخصی به نام شعبان بی مخ و گروه قداره کش او برای رفق و فتق  امور،آن هم به روشی مستبدانه، یعنی خاموش کردن کوچکترین صدای مخالف استفاده میکرد.
شاه با گسیل اراذل و اوباش ، در ۶بهمن و مناسبتها دیگر به کجا رسید که جناب خامنه ای فکر می کند می تواند بیشتر از آن را به دست آورد؟
و در انتها ؛ آیا با یک معذرت خواهی،میتوان از کنار مسئله گذشت و آیا الان  زمان آن نیست که این گروه قداره کش تأدیب شده و به تخریب و تهدیدهای خود بر علیه مردم و گروههای سیاسی پایان دهند؟

برای دیدن ویدئو به اینجا بروید

Category: | 5 Comments

5 comments to “شعارهای دیروز بسیجی ها در مراسم سالگرد، ادامه کار شعبان بی مخ و گروه قداره کشش در ۲۸ مرداد است”

  1. صدف جان
    لینک مدح سید حسن در این چند روز بفرستی بالاترین زود داغ میشه نه لینکهایی که حقیقت را درباره بابابزرگش در خود داشته باشند
    فعلا جو امام خمینی ( ره ) است و شانس بیاری به لینکهای انتقادی به خمینی منفی ندن.
    لینکهایی الان بورسه که مدح خمینی و نوه اش باشه . این جور لینکها تا چند روزی خوب رای میارند تا حرفهای موسوی درباره امام خوبیها از یاد سبزالهی ها برود لینک انتقاد از خمینی نفرست
    این هم شده حکایت ملت احساسی ما که با حرف یک نفر شعور وفهمشون تعطیل میشه.
    ارزو تو یکی از وبلاگهایش نوشته که چشم وگوشم را اگر بخواهی می بندم ولی نگو فکر نکن ولی مثل اینکه سبز الهی های بالاترین چشم وگوششان را نبستند ولی فهمشان را تعطیل کردند و احساسات جای عقلشان کار میکنه.
    خمینی دجال و جانی بود حالا اگر موسوی برخلافش را میگه دلیل نمیشه من به تمجید خاندان کریه اش بپردازم سید احمدش را ان جوری نفله کردند این یکی یادگارش هم از جمع خودیشون بیرون انداختند براش عزاداری کنم ومدحش را بگم و برایم فرقی نمیکنه اصلا مثل یادگار اصلیه قرص بدند بخوره تا بمیره و این سبزالهی براش سالگرد بذارند

    داریوش

  1. داریوش جان،مردم باید از هر راهی برای ضربه زدن به این رژیم استفاده بکنن حتی اگه این راه مقطعی باشه...یه ضربه هم یه ضربه هست...من در این مطلب از حسن خمینی دفاعی نکردم فقط موضوع رو از ایشون کاملا به یک مبحث دیگه کشوندم ولی آیا درسته گناه پدربزرگشو به پای اون بنویسیم؟؟مگه چند سالش بود اون موقع؟؟بابابزرگش آدم کشته و قاتل بوده ولی نباید بحساب نوه اش بزاریم که...فعلا که مخالف رژیمه و احتمالا مخالف ولایت فقیه هم هست

  1. الحق و انصاف خیلی خوشم میاد که بجان همدیگر می افتند و آتشش را زیاد کنیم

  1. درود بر صدف گرامي و اين گفته:
    " مردم باید از هر راهی برای ضربه زدن به این رژیم استفاده بکنن حتی اگه این راه مقطعی باشه...یه ضربه هم یه ضربه هست..."

  1. This comment has been removed by a blog administrator.