Subscribe RSS

سال جدید را به مدیران سایت دنباله و همه کاربران تبریک میگویم و ازمدیریت, بخاطر ایجاد دنباله, برای کاربران تشکر میکنم و شعرم را به همه کاربران و دوستانم در دنباله و مدیریت آن تقدیم میکنم.

تشکر میکنم مهیار...
تشکر میکنم آریان...
که سایتی ساختید در آن...
با هیچ و  المن و  مهران...
عروسک,تادجان,ایمان...
 ایرانت,پارسا,بابک... 
مولن روژ,پیوند,پاکت...

گرین پت, تیوا, آرمو...
جانی دالر, گلی بانو...
پلورال,بوگون,گیلگا...
دزرتمن,رامیز,گیگا...
منوچهرو  ولک میلاد...
اگریفونت و لطیفیزاد...


مجیدو  نازلی و  خاشاک...
اسم ام اچ, تورن برد,فورگات...
وقیح و آهو و میرزا...
معین و آرش و فریاد...
 
کورش ورگبار وحساب ...
چلغوز و راگو و اولاف...
ایراندختو , رودی رانر...
گرین بویزو گرین لیدر...

پالیز و تیری وپیمان ...
ایرانکن,الهام,ایکس جان...
 سیاوش,آریابرزن...
معین و چیستا و مریم...

پروشات جان, گرین سیکرت...
علیرضا, گرین پاور...
علی تاپ و گلسرخی...
پوتنتیکو, دمکراسی...

و بسیاری دگر کاین جا...
درون وزن نتوان کرد...
یکایک بر سر اهداف والائی...
چو حریت...
چو  از زیر خرافه بیرون جستن...
چو با ظلم و ستم مردانه جنگیدن...

در آن هنگامه که...
خون عزیزان وطن, بر سنگفرش دیدیم...
ویا آنگه,
که بر دار جفا,
چون لاله ای مستانه میچرخید...

بجرم پرسش یک حرف...
که آیا این است اسلام نابت...؟؟
و یا آن پول نفت بر سر سفره...؟
و یا ظلم مظاعف بر سر زنها...
اقلیت دینی ...
قومها...
اطفال...

تشکر میکنم از هر دو آنها...
که ما را سر به سر ,ثابت قدم, اینجا جمع کردید....

صدف





15 comments to “تبریک سال جدید به آقا مهیار و کیاآریان”

  1. سال نو به شما و خانوادتون و همه کردها مبارک باشه.
    درضمن خیلی خیلی شعرت قشنگه

  1. سلام صدف جان.
    چطوری؟
    مرسی.اولین باری بود که جزو 3نقطه نبودم و به حساب اومدم!!(اسمایلی ذوق بیش از اندازه!!)

    سال نوت مبارک.
    امیدوارم سال خوبی داشته باشی توام با موفقیت.(اسمایلی گل)

  1. سلام علیرضا جان.
    الهی بگردم به دور تو دوست همدنبالگی عزیزم
    ببخشید که اسمت رو نصفه اوردم.
    اگه پستم رو بزاری توی دنباله ممنون میشم.نمیخوام بیات بشه.
    ایشالله که امسال همه چیز درست بشه.
    برای تو سال خوبی را آرزو میکنم پر از سلامتی برای خودت و همه عزیزانت.

    سال نو مبارک

  1. آرزو جان سال نو شما هم مبارک
    سالی پر از موفقیت برات آرزو میکنم.
    راستی ببخشین اسمت رو توی شعرم نیاوردم,عمدی نبود.یادم رفت
    :(

  1. همین نصفش هم غنیمته!!
    داشتم عادت می کردم توو سه نقطه دنبال اسمم بگردم!!:دی
    دنباله که توو 24ساعت 23ساعت تیرتپره!!
    ولی اگه اون 1ساعتی که سالمه سعادت داشتم برم سایت حتما" لینکش می کنم!!

  1. سلام
    لینکوندیدمتون :)
    s.m.h
    در دنباله هستم

  1. مرسی اسم ام اچ جان.
    اسم شما رو هم اضافه کردم.
    ولی بخدا اسم خیلیها توی وزن نمیاد مثل راه سبزامید یا سرزمین جاویدان یا دیوپروگرمنت یا ایرانت یا خطشکن و خیلی ای دیگه.
    بازم همینجا از همشون معذرت میخوام که توی شعر نیستند ولی توی ذهنم هستند و همشون رو دوست دارم

  1. سلام صدف بانو
    سال نو مبارک.اس ام اس رد نمیشد گفتم بیام توی وبلاگت بهت تبریک بگم.
    انشالله که سالی پر از موفقیت برای خودت و خانواده محترمتون باشه.
    راستی اسم من توی شعرت نیست چرا؟؟
    ;)

  1. سلام! خیلی ذوق کردم که جزو سه نقطه ها نبودم! مرسی صدف جان! عیدت مبارک
    ;)

  1. نوروز مبارک صدف جان ..امیدوارم امسال سال خوبی برای شما باشه.

  1. سال نو، سال صبر و استقامت بر شما و خانواده گرامیتان مبارک . نوروزتان سبز.

  1. خوبی فورگاتن جون, برادر روزنامه نگار سبزم
    خوشحال شدم که شعر رو دوباره خوندی.من همتونو دوست دارم
    ------------------
    چیستا جون دوست هم دنباله ای خوبم عید شما هم مبارک باشه و همه آرزوهای خوب و سلامتی رو برای خودت و خانواده و همه عزیزانت دارم
    ------------------
    ایمان جون سال نو شما هم مبارک باشه.ایشالله امسال سال برقراری دموکراسی واقعی و حقوق برابر برای همه مردم ایرانی چه زن و چه مرد و چه عرب و یا ترک و کرد و فارس و بلوچ باشه و همه با هم ایرانمون رو بسازیم

  1. آقا بهروز خودمون.چطوری؟
    یادم باشه یه شعر اختصاصی برات بگم ولی طنز
    ;)

  1. كوڕش3000
    با درود به شما نازنینان
    صدف واقعا جالب بود دستت درست نوروزت هم پیروز

  1. کوروش عزیز سال نو شما هم مبارک باشه و امیدوارم امسال برای همه ایرانیها خبرآور سالی پر از شادی و آزادی از چنگال این رژیم باشه.
    از لطفی که به من دارید ممنون,شعرم قابل دوستان رو نداره