Subscribe RSS


در بیمارستان شهر من, فقط 1 دکتر متخصص زنان است, که الان ۷ ماه است حقوق نگرفته و میخواهد این ماه برود.متخصص مغز و اعصابش کار بلد نیست و عموی دوستم را کشت.بیمارستان شهر من متخصص قلب ندارد.متخصص کلیه هم ندارد.متخصص غدد و ارتوپدش فرار کرده ...
همه اینها به این خاطر است که وزارت بهداشت نمیخواهد پولی برای استان من خرج کند و با آن مقداری که همان بالاها تمام میشود دیگر هیچ چیز به این پایین نمیرسد.وزارت بهداشت کشور من برای بیشتر استانها پول خرج نمیکند.
توی اورژانس ما پتو هم کم است.اگرهم باشد تمیز نیست.چون نظافت بیمارستان شهر من خیلی کم است.
اگر بیماری توی دستشویی غش کند باید از یک بخش دیگر پرستاری را بیاورند که بیمار را از جا بلندش کند.چون بیمارستان شهر من پول ندارد که کارمند استخدام کند.
رئیس بیمارستان را از نزدیک میشناسم.او از همه آن بیماران و کارمندان درمانده تر است.
دولت کشورم را هم میشناسم.دولت سخاوتمندی است که برای کشورهای دیگر بیمارستان میسازد. با هزينه 23 ميلياردی در کربلا بيمارستان 110 تختخوابه می سازد.
دولت کشور من,پول نفت کشورم را برای مردم ایران خرج نمیکند.مردم شهر من و شهرهای دیگر به خاطر امکانات کم بیمارستان شهرشان, روی تخت بیمارستان جان میدهند.
هلال اهمر کشور من برای مردم بولیوی بیمارستان 7طبقه میسازد چون دولت کشور من مردم بولیوی را بیشتر دوست دارد.
برای مردم تاجیکستان هم بیمارستان فوق تخصصي قلب و عروق میسازد.
این دولت, دولت واقعی کشور من نیست چون بفکر مردمش نیست.



منابع:
http://parsdailynews.com/62225.htm
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=9851
http://www.hospitals-ir.com/article-print-359.html

2 comments to “این دولت, دولت منتخب کشور من نیست چون بفکر مردمش نیست”

  1. واقعا" وضعیت بیمارستانها در همه شهرها افتضاح است.
    حتی در تهران هم فقط بیمارستانهای خصوصی وضعیت روبراهی دارند.این فاشیستها فقط برای کشورهای دیگر مادرند و برای ما ایرانیها زن بابا هستن

  1. سلام صدف خانوم، خواهش میکنم قابل شما رو نداشت! آره محروم شدم... خیلی هم گرد و خاک کردم! مگه در جریان نیستی؟!
    :D