Subscribe RSS


اسلامشان هم خودی و ناخودی دارد.به راحتی آب خوردن از حضور مسلمانی در مراسم احیاء جلوگیری میکنند و یا دعای کمیل و ندبه خواندن را لرزه ای بر پیکر پر از رعشه نظام تزویرشان می دانند.
به راستی اگر اکثریت مطلق! مردم ایران با شماست و دل در گرو اسلام شما دارند و با رهبر خودکامه تان، بیعت خونین بسته اند پس از چه رو آنقدر بر خود میلرزید که از حضور مخالف خود در مراسم شب قدر خواب از چشمانتان فراریست؟
این چه حکمتی است که با قداره کشانتان بر منزل افراد بست می نشینید که از حضور او در بین مردم طرفدار رژیمتان!، ممانعت به عمل آورید؟
آیا غیر از این است که خود میدانید که تمامی ادعاهایتان دروغی بیش نیست که حتی مرغ پخته هم از آن خنده اش می گیرد؟
مگر آقای کروبی چه میگوید به غیر از همان استقلال و آزادی و عدالتی که خمینی در ۳۱ سال قبل وعده اش را در پاریس به مردم ایران داده بود؟ایا از استقلال یافتن ایران از قید کشورهای کمونیستی نظیر چین و روسیه و ونزوئلا در هراسید؟و یا از عدالتی که قرار بود خمینی با آوردن نفت بر سر سفرهایمان به ما بدهد، در تضاد نشسته اید؟
و یا از برملا شدن بیشتر حقایق در نزد افکار عمومی خوف کرده اید؟
اگر ادعاهای جناب کروبی همگی دروغی بیش نیست پس چرا در این مدت نتوانسته اید خلافش را ثابت کنید؟زندان کهریزکی که ایشان بر ملا نمود دروغ بود و یا دخالت سپاه در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری که سردار مشفق نیز بر این دخالت مهر تایید زد؟و یا کشتار و ضرب و شتم مردم بی گناه توسط نیروهای سرکوبگرتان در خیابانهای تهران و دیگر شهرهای ایران که هزاران هزار فیلم و عکس برای اثبات آن موجود است؟
این اسلام نیست که شما برای مردم ایران تجویز میکنید.این خودکامگی در لباس ملایی است.تحجرگرایی و بی سوادی مشتی ملا و سپاهی دنیادوست شکم پرور سیه چرده ی کریه منظر ریاکار و بازگشت به قرون وسطایی و یا دوران زنده بگور کردن و کشتارهای خونین در صحراهای سوزان عربستان ، فقط و فقط با عاریه گرفتن از نام اسلام است.

Category: | 4 Comments

4 comments to “اگر زمان شاه بود و ساواک از حضور خمینی در مراسم شب قدر خودداری کرده بود،فریاد وااسلامشان فلک را پر کرده بود”

  1. دوست عزيز خودتون گول نزنيد
    اسلام واقعي همينه که شما
    مشاهده ميکنيد

  1. ناشناس عزیز
    در کشور ترکیه هم 98% مردم مسلمانند و دولت ترکیه برآمده از اسلام است ولی هیچکدام از این جنایات و دزدی ها در ترکیه انجام نمی شود

  1. شاه کم کم داره در مقابل این رژیم به صورت قدیس در میاد

  1. لطفا به این خبر توجه کنید و لینکای مرتبتش را منعکس کنید نگذارید زیر هیاهوی روز قدس فراموش بشه

    ایران: دادگاه دو حکم سنگسار دیگر (ولی جانفشانی و ساریه عبادی ) را به جرم زنا تایید کرد