Subscribe RSS

احمدی نژاد در ۵  سالی که در پست ریاست جمهوری مشغول به کار است بارها و بارها از قصد ترور اسرائیل و دیگر سرویسهای اطلاعاتی کشورهای غربی و آمریکا به خودش سخن گفته بود تا آنجایی که این ادعای او در محافل سیاسی و مطرح جهان ، به جوکی بدل گشته بود.

در آخرین ادعای احمدی نژاد در این باره که در همایش ایرانیان خارج از کشور، روز دوشنبه با حضور او در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران گشایش یافت ،احمدی نژاد بار دیگر این ادعا را مطرح نمود که «صهیونیست‌های احمق قصد ترور او را داشته‌اند!»

گو این که این ادعا تا بحال بصورت طنزی خبری در آمده بود اما این بار احمدی نژاد ، به منظور بازخرید آبروی خویش در خارج از کشور که او را بیشتر بعنوان یک دلقک سیاسی میدانند تا یک رئیس جمهور کشوری کهن همانند ایران و از دیگر سوی برای تعمیم افکار مردم بالاخص قشر عوام و غیر سیاسی جامعه که از خبرگزاری های همین رژیم تغذیه خبری میگردند، دست به نمایش بسیار غیرانسانی زده و با انفجاری ساختگی سعی بر آن دارد تا خود را در سطح بین الملل و همچنین جامعه ایران مطرح کند و از دیگر سوی صحت و سقم ادعاهای خویش را به اثبات برساند.
سومین هدف سیاسی این نمایش ساختگی، منحرف کردن افکار سیاسی داخلی  و بین المللی از ادامه حرکتهای معترضانه مردم می باشد.

در انتها یک سوال مهم باقی می ماند و آن این است که مگر هدف این ترور شخص احمدی نژاد نبود پس از چه روی به مینی بوس حامل خبرنگاران حمله شد؟!
آیا شخص تروریست فرق بین مینی بوس حامل خبرنگاران و ماشین حامل احمدی نژاد را که عموما ایشان از سقف آن آویزان میشود را نمیداند؟


Category: | 5 Comments

5 comments to “طرح ترور ساختگی احمدی نژاد با پنج سال تعویق؛مگر هدف این ترور شخص احمدی نژاد نبود پس چرا به مینی بوس حامل خبرنگاران حمله شد!؟”

  1. در سوري بودن اين انفجار شكي نيست،مموتي فكر مي كنه که بقیه مثل خودش خر تشريف دارند

  1. این فکر کرده اگه اسراییل بخواد ترورش کنه با سیگارت و ترقه و اینها این کار رو میکنه نمیدونه یه کاری میکنه که نشه خاکستر باقی مونده

  1. چندش
    چه قیافه ضایعی دارد
    حالم بهم میخورد از صورت کریه اش

  1. احمدی نژاد حال نمیده .. داستان حاجی رو اگه میشه ادامه بده صدف .. تازه به جاهای خوبش رسیده بود.. بیخودی هم حرف درنیار..من عمرا پائیز نیستم

  1. مردم ايران مى‌گويند فاشيسم عمامه پيچ نمى‌خواهيم،
    سنگسار و اعدام و دست و پا بريدن نمى‌خواهيم،
    حجاب اجبارى، دين اجبارى و حكومت تحميلى نمى‌خواهيم. ‌
    برويد، برويد و گورتان را از ايران گم كنيد! …
    http://www.pezhvakeiran.com/page1.php?id=23808