Subscribe RSS

حسن فیروزآبادی صبح دوشنبه در بیست و پنجمین مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشگاه علوم انتظامی با اشاره به جریان اعتراضات سال ۸۸ اذعان داشت: جریان فتنه خارج از پیش بینی های لازم بود و فتنه ای که در کشور با تحرک دشمنان خارجی و با انگیزه های نفسانی و عنادجویانه در کشور ایجاد شد توسط نیروی انتظامی سرکوب شد! اینجا
این در حالی است که همزمان با سخنان سرلشگر فیروزآبادی در تهران، احمدی نژاد در نیویورک در مصاحبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس مدعی است که مخالفین سیاسی ایشان هیچ محدودیتی برای فعالیت ندارند! اینجا

سیاست سرکوب و ارعاب در داخل و حاشا کردن و بر طبل دروغ کوبیدن دیرزمانی است که یکی از سیاستهای اصلی سران حکومت اسلامی گردیده است.باید احمدی نژاد جواب دهد پس چرا دانشجویان و کنشگران سیاسی و روزنامه نگاران و مردم عادی تنها به دلیل مخالفت سیاسی و زیر سوال بردن سیاستهای غلط دولت غاصب ایشان ، که مجید توکلی نمونه ای از این گونه افراد است به زندان افکنده می شوند؟
شایان ذکر است که مجید توکلی در تجمع روز دانشجو در دانشگاه اميرکبير بازداشت شده بود.تجمعی که قانونی بود و آقای توکلی به عنوان یکی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر مجاز در حضور در این تجمع می باشد. 

از سوی دیگر مطابق اصل ۲۷ قانون اساسی: تشکیل اجتماعات و راه‏پیمایی‏ها، بدون حمل سلاح، به شرط آن که مخل به مبانی اسلام نباشد آزاد است.این درحالی است که سرکوب مردم در اعتراضات سال گذشته کاملا غیرقانونی بوده و با سخنان اخیر احمدی نژاد که مدعیست همه در ایران در چارچوب قانون می‌توانند به نقش آفرینی بپردازند، کاملا در تضاد می باشد.
در پایان حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: مهمترین ماموریت نیروی انتظامی دفاع از حقوق مظلومان و اجرای حدود الهی است! و امنیت در متون دینی تنها نسبت به معیشت در رتبه دوم قرار دارد.
سوای آن که تائید و اجرای حدود الهی در بین علمای دینی جای مناقشه فراوان است باید پرسید که آیا اجرای حدود الهی از وظایف نیروهای مسلح و نیروی انتظامی و نظامیان است؟

Category: | 2 Comments

2 comments to “اذعان فیروزآبادی به سرکوب مردم معترض در جریان اعتراضات پس از انتخابات”

  1. صدف عزیز ممنون بابت مطلب. در این مورد حرف احمدی نژاد به قسم حضرت عباس می مانست و مصاحبه ی فیروز آبادی به دم خروس... حال باید دید عاقلان کدامیک میپذیرند و افسوس که بازهم آنچه انتهایی بر آن نیست خریت است.
    سیاست سرکوب و ارعاب داخلی و انکار خارجی اشان هم کاش در همان دیر زمانها می ماند و به امروزه روز راه نمی یافت که عصر، عصر اینترنت و یو تیوب و اطلاعات الکترونیک است و طبعا این رفتار کودکانه را بر نمی تابد و گوش های مردم دنیا هم مخملین نیست...

  1. بی شرفهای دروغگوی آدمکش