Subscribe RSS

مرتضی آقاتهرانی؛ معلم اخلاق دولت در کنار محمود احمدی‌‌نژاد


استاد اخلاق احمدی نژاد، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در رابطه با وحدت در جامعه عنوان کرد: نظام از نماز برای ما مهمتر است و هیچ‌کس حق ندارد در برابر نظام بایستد!
 البته اینگونه اظهار نظرات در برابر تقدم سیاست بر دین، آن هم توسط زمامدارانی که ادعای صیانت از دین و اسلام و تشیع را در جهان بر دوش میکشند، تازگی ندارد.
در گذشته نیز خمینی در سخنانی بر تقدم سیاست و قدرت بر دین و مذهب تاکید ورزیده و عنوان کرده که اگر لازم باشد برای حفظ نظام ، توحید را نیز تعطیل میکند.
اما نکته قابل تامل در اظهارنظر اخیر استاد اخلاق احمدی نژاد در ارتباط با تقدم سیاست بر دین ،این می باشد که این سخنان از زبان کسی گفته میشود که نه آیت الله و نه مرجع تقلید است که بتواند به پشتوانه موقعیت و جایگاه مذهبی خود اینگونه درمسائل دینی دستیازی نماید.
اینگونه اظهار نظرات از سوی کسانی که بدینگونه برای حفظ نظام و یا به دیگر سخن، حفظ قدرت و ثروت در این مملکت، دست به هر کاری می زنند، بازگوکننده این واقعیت می باشد که اینان برای حفظ نظام و قدرتشان هرگونه دروغی را راست و هر گونه مصلحی را خائن و هر صدای معترضی را به دشمنان خیالیشان و یا سازمان مجاهدین خلق نسبت می دهند و با برپایی دادگاههای نمایشی، به زندانی کردن مخالفین و دلسوزان این آب و خاک کمر بسته اند.


Category: | 0 Comments

0 comments to “اینان نه درد دین دارند و نه درد خدمتگزاری به مردم، اینان فقط درد قدرت دارند”