Subscribe RSS

برگشتن مردم از میدان آزادی در اواسط سخنرانی در اعتراض به سخنان احمدی نژاد

http://www.youtube.com/watch?v=-DsWX3PXp6g

9 comments to “میدان آزادی در روز 22بهمن از دوربین یک شهروندخبرنگار”

  1. صدف جان سلام
    برای اینکه لینک دوستانت رو به وبلاگت اضافه کنی به ترتیب زیر عمل کن:
    1-Dashbourd
    2- Layout
    3- Add a gadget
    4- lind list

    این هم عکس، برای اینکه راحت تر پیدا کنی
    http://i50.tinypic.com/15hok6r.jpg

  1. sadaf jan matlabi barat neveshtm dar weblog hatmn bia bekhonesh

  1. به‌ به‌ چه کردی صدف جون.
    این تیکه وبلاگ‌های مخملی رو خوب امدی

  1. سایتهای برانداز eyzan.esmaayli mordam az khande

  1. راستی من این جریان اسماعیلی رو نمیدونم چیه.هیچوقتم روم نشد بپرسم.

  1. اسماعیلی نه.مجید دلبندم اسمایلی..همون شکلک‌هایی‌ که تو وب هست.
    خوب سیباکس.من پسورد اونجا رو گم کردم و نتونستم برم برارکم.ولی‌ وقتی‌ اونجا عضو شدی احتمالا آپشنی داره که تو بتونی‌ کد مخصوص خودت رو برداری.وقتی‌ برداشتی میای اینجا تو بلاگ و یک کد
    html
    اضافه میکنی‌.
    وقتی‌ تو چیدمان این رو اضافه کردی کد سیباکس رو قرار میدی و سیو میکنی‌.اگر باز مشکلی‌ بود در خدمتم

  1. صدف خونه تکونی کردی
    خوشگل کردی
    شنیدم فیلتر هم شدی
    من که جرات ندارم برم ببینم کی فیلتره کی فیلتر نیست
    معلومه خیلی مهم شدی که وبلاگتو فیلتر کردن
    یک - صفر به نفع تو

  1. آره دیگه مهم شدیم.(کلاس بزارم)بردیا جان تو فیلتر نیستی :)
    ببین با قصد قربت وبلاگ نزدی واسه همینم قبول دولت نیوفتاد.دست نماز بگیر دوباره آنلاین شو شاید دلشون واست سوخت فیلترت کردن. راستی دنیا جون اون کدا رو کپی کردم ولی ارور داد.حالا شب سر فرصت 2باره باش ور میرم شاید آدم شد.بعید میدونم :(

  1. This comment has been removed by the author.