Subscribe RSS

دوست اینترنتی من، هموطن ،حرفهای آقای کروبی و آقای خاتمی تاثیری در اراده

استوار من نخواهد گذاشت و حتی اگر در آینده آقای موسوی هم تلوحیا با نظام 

همکاری کند و از اعتراضشان به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری کوتاه بیایند 

ولی من از حق دموکراسی خود از حق زندگی از حق داشتن آزادی سیاسی و 

اجتماعی خودم کوتاه نمی آیم و در روز 22 بهمن به میدان آزادی میروم....

آیا تو هم می آیی؟

4 comments to “من 22بهمن میدان آزادی هستم.شما چطور؟”

  1. الهی که قربونت برم خوب کاری میکنی‌.فقط تو رو خدا مراقب خودتون باشید.من واسه خیلی‌ها این جمله تو رو در ایران فرستادم.امیدوارم خدا پشت و همراهتون باشه

  1. ما هم می یاییم.به امید ایرانی آزاد برای همه اقوام و ادیان در ایران

  1. وجدانن کجای میدون شهیاد بودی من که از هر هزار نفر یکی میدم که تیپش به این ال ساندیس خور نمی خورد نزدیک میدون هم نزدیک بود دستگیر بشم

  1. دوست عزیز ببخشید که دیر جوابتون رو میدم.الان کامنتتون رو خوندم.
    شما اگه به پست من مراجعه کنین میفهمین کجای آزادی بودم
    http://sadafazad.blogspot.com/2010/02/22.html