Subscribe RSS

نه سالم بود که مراسمی رو درمدرسه شاهد بودم که برام جالب بود.توی مدرسه ما نباید شادی میکردیم و جز درس و حرفای معلم چیز دیگه ای نداشتیم. ولی اونروز فرق میکرد.چون میگفتن تو دیگه بزرگ شدی,بالغ شدی!خوشحال بودم آخه فکر میکردم که خیلی مهم شدم.ولی وقتی چند ماه بعد من رو بزور به عقد پسرعموم درآوردن از خدا میخواستم که کاشکی هیچوقت بالغ نمیشدم و همیشه همون دختربچه ای باقی میموندم که جز یه عروسک پارچه ای که مادربزرگم با کامواهای دست دوم و پارچه های کهنه لباس برادرام واسم دوخته بود چیز دیگه ای نداشت.بزرگتر شدم و فهمیدم که پسرها 15ساله بالغ میشن.برام خیلی عجیب بود که این خدائی که یه دختر 9ساله رو اونقدر عاقلتر و دارای درک بالاتری از یه پسر 15 ساله میدونه که از 9سالگی یه دختربچه نحیف و خردسال رو بالغ اعلام میکنه حالا چرا همین خدا حرف یه زن رو به اندازه نصف حرف یه مرد در دادگاه قبول داره!چرا این خدا خونبهای یه زن رو نصف یه مرد معین کرده؟چرا این دختربچه که زودتر از یه پسر بالغ میشه باید تا آخر عمرش درست مثل یه کنیز فرمانبردار شوهر باشه و از حقوق مساوی بین اون و مرد خبری نیست.یکی نیست به من بگه چرا؟!

1 comments to “وقتی که من بالغ شدم”

  1. صدف عزیز من به شما عرض میکنم که داستان بلوغ دختر ٩ ساله از کجا آمده است . پیغمبر اسلام عایشه دختر ابوبکر را وقتی ٧ سالش بود چشمش میگیرد و به زنی انتخاب میکند و چون خیلی بچه بود ٢ سال تا ٩ سالگی با عایشه بازی میکند و در ٩ سالگی او را به رختخواب میبرد . البته شاید شما میدانید که در آمریکا اگر یک مرد بزرگتر از ١٨ سال به یک دختر زیر ١٨ سال نزدیک شود کار مرد به زندان ختم میشود . ولی اگر دختر ١٨ سالش تمام شود و مرد هم حتی ٧٠ سال داشته باشد از نظر قانون اشکال ندارد. زمانی که پیغمبر عایشه را به رختخواب میبرد عایشه ٩ سال و پیغمبر ٥٤ سال داشت . بعد هم پیغمبر تنها به عایشه اکتفا نمیکند و ٢٠ تا زن دیگر هم میگیرد که تمام مشخصات آنها در کتاب ٢٣ سال علی دشتی نوشته شده است . باضافه کنیزان که تعداد بیشماری بوده است. این در حالی است که حدود ١١٠٠ سال قبل از آن کورش بزرگ ما برده داری را منسوخ کرده بود. ولی این محمد که خود را پبغمبر خدا اعلام کرده بود به عقل خدایش نرسیده بود که برده داری را قدغن کند. و حالا ما ایرانی ها چقدر بد بخت شده ایم که آن قوانین حقوق بشر کورش را که همه دنیا به عنوان اولین اعلامیه حقوق بشر میشناسند و لوحه صحبتهایش در سازمان ملل میباشد ، را ول کرده و چسبیدیم به پیغمبری که با دختر ٩ ساله ازدواج میکند و همرمان ٢٠ تا زن دارد و تازه به کنیزان نیز نه نمیگوید و با صد ها زن به اسم زن و کنیز همخواب میشود . به نظر من اینکه یکی همزمان با چند نفر از نظر جنسی در گیر شود ، آن انسان هرزه و مریض است که باید به روانشناس مراجعه کند. حالا این شخص چه مرد باشد و چه زن. یاد آوری میکنم اینکه بعضی از مسلمانها برای اینکه کار پیغمبر شان را توجیه کنند میگویند که دختران ٩ ساله آن موقع درشت هیکل بودند ، دروغ است برای اینکه حالا چون تغذیه مردم بهتر شده در نتیچه رشد بچه هم بیشتر از ١٤٠٠ سال پیش میباشد. البته من فکر میکنم شما همه اینها را میدانید . درود بر شما